SAP România o numește pe Diana David în funcția de Managing Director

02 iunie 2021

SAP România, subsidiara locală a SAP, este unul dintre cei mai importanți furnizori IT locali.

SAP România o numește pe Diana David în funcția de Managing Director

Diana David, noul Managing Director, va prelua funcția de la 1 iunie 2021. Ea va fi responsabilă de conturarea și implementarea unei noi strategii locale a companiei, cu accent pe accelerarea migrării în cloud, respectiv susținerea clienților existenți și potențiali în parcursul lor de transformare digitală. În urmă cu trei ani, Diana David s-a alăturat SAP România ca Key Account Manager pentru sectorul public, ocupând anterior diverse roluri în echipa Orange România, unde și-a început activitatea profesională acum 18 ani.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward