În urma achizițiilor finalizate ale liderilor de piață Hybris, Gigya și CallidusCoud, SAP a integrat într-o singură suită modernă de CRM, SAP C/4HANA, toate funcționalitățile de front-office: confidențialitatea datelor cosumatorilor, marketing, vânzări, comerț și customer service.
“SAP este prima companie care schimbă status quo-ul sistemelor CRM: vechile programe CRM se concentrau exclusiv pe vânzări, SAP C/4HANA pune accentul pe consumator. Toate procesele de business ale unei companii trebuie să aibă un focus comun: consumatorul. Când conectezi toate aplicațiile SAP într-o singură suită inteligentă, în cloud, cererea modifică în mod direct comportamentul lanțului de aprovizionare”, a menționat Bill McDermott, CEO SAP.
Noua suită SAP C/4HANA va oferi o integrare completă cu portofoliu SAP de aplicații de business, începând cu liderul de piață în soluții ERP, SAP S/4HANA. Suita C/4HANA va beneficia de capabilitățile de machine learning ale sistemului SAP Leonardo, un set de tehnologii inteligente pe care compania le-a introdus anul trecut, și de cele ale SAP HANA Data Management Suite, care permite organizațiilor să obțină vizibilitate și control asupra datelor provenite din surse distribuite.
Tot în cadrul SAPPHIRE NOW, SAP a anunțat și achiziția companiei elvețiene Coresystems AG pentru a îmbunătăți experiența consumatorilor în domeniul serviciilor de mentenanță și suport, cu precădere în industriile producătoare, de energie, high-tech și telecomunicații. Platforma de service a Coresystems oferă programări în timp real pentru solicitările clienților și folosește tehnologia de crowd-service bazată pe inteligența artificială. Prin urmare, numărul tehnicienilor disponibili se mărește și va include angajații companiilor, ai partenerilor și freelanceri. Astfel, pentru fiecare solicitare se va atribui cel mai calificat tehnician, luându-se în calcul expertiza, locația și disponibilitatea fiecărui specialist.
Gestionarea datelor pentru a ajunge la consumatorul potrivit
Toate sistemele se bazează pe date, însă provocarea cu care se confruntă companiile în ziua de azi o reprezintă datele distribuite, date care nu sunt cuprinse doar în sistemele de tranzacție, ci și în stocurile de produse, utilaje și oameni. Aceste date trebuie convertite în informații relevante pentru companii. SAP HANA Data Management Suite permite companiilor să transforme volume impresionante de date, atât structurate, cât și nestructurate, în informații valoroase și ușor de utilizat, indiferent de locul în care acestea se regăsesc.
O experiență consistentă de brand
Potofoliul SAP C/4HANA cuprinde SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud (soluțiile Gigya) și SAP Sales Cloud (soluțiile CallidusCloud). În plus, SAP Sales Cloud reunește soluțiile SAP Hybris Revenue Cloud și SAP Hybris Cloud for Customer (formată din soluțiile SAP Hybris Sales Cloud și SAP Hybris Service Cloud). Aceste soluții cloud, disponibile anterior sub brandul SAP Hybris, precum și structura SAP de comerț și customer engagement sunt acum consolidate în cadrul diviziei SAP Customer Experience, pentru a susține o experiență consistentă de brand.
Conceptul de date universale devine realitate
SAP HANA Data Management Suite se bazează pe cele mai recente versiuni ale SAP HANA, SAP Data Hub, SAP Cloud Platform Big Data Services și SAP Enterprise Architecture Designer Web. Aceasta permite folosirea unor aplicații de business proprii, sigure, și a tehnologiei analytics prin oferirea unei suite de soluții deschise, hibride și multicloud care coordonează toate datele neccesare într-o rețea sigură, unificată. SAP HANA Data Management Suite reprezintă fundația pentru dezvoltarea unor aplicații agile, bazate pe date, ce captează în permanența datele în timp real. Printr-o singură interogare, noua suită SAP poate livra rezultate dintr-un singur set logic de date care acoperă întreaga companie, transformând conceptul de date universale în realitate.