Salvati timp si bani cu o solutie de inventariere in cloud

15 noiembrie 2017

Pe final de an activitatea celor mai multe companii creste considerabil, datorita dorintei de a creste volumul de comenzi, organizarii de campanii de promovare sau a evenimentelor dedicate sarbatorilor de iarna. Pe langa acestea insa, mai trebuie avuta in vedere o activitate obligatorie si care necesita timp, atentie la detalii si mai ales rabdare. Este vorba, desigur, despre inventarul anual obligatoriu.

Salvati timp si bani cu o solutie de inventariere in cloud

Inventarul obligatoriu presupune stabilirea situatiei reale a tuturor elementelor de natura activelor, datoriilor, capitalurilor proprii, dar si a bunurilor si valorilor detinute cu orice titlu de fiecare companie.

Nu va incarcati personalul cu activitati de inventariere! Un sistem de inventariere in cloud va ofera posibilitatea sa realizati inventarul in doar cativa pasi. Tot ce trebuie sa faceti este sa generati o lista de inventar din sistemul ERP sau orice alt sistem pe care il utilizati. Apoi treceti la scanarea codurilor de bare de pe bunuri. Daca nu dispuneti de scannere de coduri de bare, WiData Inventory poate rula chiar si pe smartphone. De indata ce terminati de scanat, puteti vizualiza rapoartele si puteti exporta datele.

Cele mai multe sisteme de inventariere necesita o perioada mai lunga de implementare, iar costurile aferente sunt destul de importante. Cu WiData Inventory, aplicatia de inventariere in cloud, scapati de toate aceste costuri. Solutia de inventariere se poate accesa atat de pe terminalele mobile industriale, cat si de pe orice telefon mobil cu o conexiune la internet si care are instalat un client de Telnet, iar costurile sunt flexibile, aplicatia fiind disponibila pe baza de abonament.

Inventar mai rapid si mai corect decat oricand

Prin utilizarea solutiei noastre se realizeaza identificarea automata a marfurilor cu etichete cu cod de bare si colectarea datelor in format electronic in vederea transferarii, prelucrarii si stocarii informatiei obtinute. Nu va incarcati personalul cu activitati de inventariere. Sistemul nostru de inventariere in cloud va ofera posibilitatea sa realizati inventarul in doar cativa pasi. Tot ce trebuie sa faceti este sa generati o lista de inventar din sistemul ERP sau orice alt sistem pe care il utilizati. Apoi treceti la scanarea codurilor de bare de pe bunuri. Daca nu dispuneti de scannere de coduri de bare, nu-i nicio problema pentru ca WiData Inventory poate rula chiar si pe smartphone. De indata ce terminati de scanat, puteti vizualiza rapoartele si puteti exporta datele.

De ce sa folositi WiData Inventory?

Obiectivul nostru principal este acela de a creste gradul de acuratete si eficienta a procesului de inventariere, prin pastrarea unei evidente corecte a starii si a locatiei fiecarui mijloc fix sau obiect de inventar si eliminarea erorilor care pot interveni in realizarea inventarului cu pixul si hartia.

Avantaje si beneficii ale solutiei WiData Inventory:

  • Se integreaza usor cu sistemul de gestiune existent la beneficiar
  • Este disponibil pe baza de abonament, ceea ce elimina costurile suplimentare cu licentierea
  • Este disponibil pe orice dispozitiv care poate rula un client Telnet
  • Datele se pot introduce prin scanare sau  tastare pe terminalul mobil.
  • Accesul este securizat, toate datele se transmit securizat catre server, iar accesul se face numai pe baza de utilizator si parola.

Solutia WiData Inventory este ideala pentru urmarirea stocurilor in depozite, centre de productie si de distributie sau la comercianti.

WIPS - Expertul in solutii logistice

Cu peste 15 ani de experienta in solutii logistice, coordonatorul WiSoft Professional Services, Tiberiu Pfiszter, a fost participant activ si cofondator al unor firme de profil active si in prezent pe piata din Romania. WIPS este partener dezvoltare BITSoftware, companie care inca din anul 1993 dezvolta si implementeaza solutii ERP, CRM si Business Intelligence (BI). Solutia FluxVision este recunoscuta pentru usurinta in implementare, flexibilitate, scalabilitate si securizare acoperind toate functionlitatile necesare activitatii de depozitare in cadrul unei retele de distributie.

WiSoft Professional Services este o companie tânără cu o echipă care are o experiență vastă în dezvoltarea și implementarea de WMS și soluții de business. Am combinat pasiunea, experiența și tehnologia pentru a crea soluții inovative. Acestea vin în întâmpinarea clienților care își doresc soluții ...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

FluxVision WMS este o componentă cheie în managementul eficient al depozitelor și în optimizarea stocurilor. Aceasta optimizează toate operațiunile care au loc în depozit, de la recepție și până la livrare.&nb...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward