SalonPro, distribuitor de produse profesionale pentru infrumusetare, a implementat SeniorERP si SeniorVisualBI

13 noiembrie 2013

Distribuitorul de produse profesionale pentru infrumusetare – SalonPro – a ales solutiile ERP si Business Intelligence de la Senior Software pentru a facilita accesul la informatie de ultima ora si pentru a imbunatati procesul decizional.

Distribuitorul de produse profesionale pentru infrumusetare – SalonPro – a ales solutiile ERP si Business Intelligence de la Senior Software pentru a facilita accesul la informatie de ultima ora si pentru a imbunatati procesul decizional.

SalonPro este unul dintre cei mai importanti distribuitori de pe piata produselor profesionale destinate saloanelor de infrumusetare. Infiintata in anul 2006, compania acopera intreg teritoriul Romaniei printr-o retea de distributie puternica formata din reprezentanti proprii si redistribuitori. Recent, SalonPro si-a extins reteaua de magazine prin inaugurarea a 6 noi locatii.

Decizia de a inlocui vechiul sistem utilizat in cadrul companiei a fost luata odata cu nevoia managerilor de a avea acces mai rapid la informatie de ultima ora. In plus, datorita cresterii volumului de activitate era necesar ca sistemul ales sa fie capabil sa ofere informatii corecte si sa permita controlul eficient al tuturor componentelor afacerii.

“Sistemele informatice sunt foarte importante in controlarea business-ului pentru ca fara ele nu se poate construi, desfasura si creste o afacere. Am utilizat si inainte o solutie de gestiune care acoperea majoritatea activitatilor noastre, insa de cand utilizam solutiile ERP si Business Intelligence de la Senior Software avem acces mult mai rapid si facil la informatii, reusim sa urmarim mult mai corect rezultatele obtinute pe categorii de produse sau pe zone, vanzarile pe care le-am ratat, dar si sa vedem exact unde ne-am dezvoltat cel mai bine si unde mai avem de imbunatatit. Consider ca solutia SeniorERP este una dintre cele mai bune din piata pe segmentul de distributie.”, a declarat doamna Carmen Oancea, unul dintre Asociatii SalonPro.

Compania a decis implementarea sistemelor Senior Software in baza a doua criterii foarte importante: pe de o parte competentele aplicatiei pe segmentul de distributie, pentru a asigura un grad ridicat de compatibilitate cu activitatea firmei, iar pe de alta parte notorietatea furnizorului.

SeniorERP a indeplinit aceste cerinte, iar beneficiile obtinute sunt evidentiate de doamna Carmen Oancea: “Implementarea solutiei SeniorERP ne-a crescut eficienta pentru ca ne ajuta sa accesam informatiile de care avem nevoie intr-un timp scurt si oricand este necesar. Cateva dintre beneficiile obtinute, de altfel foarte importante pentru noi sunt: urmarirea mai eficienta a stocurilor si a procesului de vanzare, operarea mai rapida a facturilor, vizibilitate crescuta asupra produselor din stoc, asupra gestiunilor multiple. Am facut de asemenea economii importante de timp in obtinerea datelor, iar accesul la informatie ne-a ajutat sa luam decizii mai rapide si mai eficiente.”

Solutia ERP oferita de Senior Software a facilitat implementarea politicilor comerciale in cadrul companiei SalonPro. Astfel, discounturile sunt stabilite la nivel de client sau grupa de produse, iar la crearea unui document de vanzare, preturile sunt calculate in mod automat in functie de acestea. Reduceri pot fi acordate si la nivel de document, in functie de suma finala a acestuia. Mai mult, in ERP pot fi create si gestionate cu usurinta pachete promotionale de tip 2+1 sau in alte combinatii dorite.

Odata cu SeniorERP, managerii SalonPro au implementat si sistemul Business Intelligence, dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial in vizualizarea datelor. Cu ajutorul solutiei de raportare si analiza, sunt urmariti indicatori precum vanzari zonale, la nivel de partener sau branduri, profitabilitate samd.

“SeniorVisualBI este utilizat exclusiv la nivel de management si ne ajuta sa verificam vanzarile sau relatia cu furnizorii si partenerii. In plus, putem vedea in orice clipa daca ne-am atins targetele – aspect important pentru business-ul nostru.”, adauga doamna Carmen Oancea.

Fondata in 2003, Senior Software a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics. Senior Software a pornit cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin c...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

SeniorERP reprezinta cea mai noua tehnologie ERP pentru managementul integrat al operatiunilor si activitatilor din companiile de distributie, productie, retail, servicii, disponibila in 3 limbi: romana, engleza si maghiara.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward