Salesforce achiziționează Tableau pentru 15.7 miliarde de dolari

10 iunie 2019

Compania Salesforce, cel mai cunoscut dezvoltator și implementator de soluții de tip CRM (Customer Relationship Manager), anunță achiziția Tableau, lider al aplicațiilor dedicate vizualizării datelor. Tranzacția este de 15.7 miliarde de dolari.

Salesforce achiziționează Tableau pentru 15.7 miliarde de dolari
“Prin această tranzacție, reușim să aducem alături cel mai mare dezvoltator și implementator CRM de cea mai cunoscută platformă dedicată datelor. Tableau ajută clienții să înțeleagă și să disemineze datele pe care le gestionează în propria companie, în timp ce Salesforce cunoaște perfect modul în care lucrează clienții”, Mark Benioff, CEO Salesforce.

Cu acces la volume impresionante de date ce vizează comportamentul clienților, poziționarea Salesforce ca lider global pe segmentul aplicațiilor CRM este dată de capacitatea sa de a anticipa trenduri, nevoi în companiile din toată lumea, ca parte a unui proces amplu și natural specific transformării digitale.

Tableau deține un portofoliu de peste 86.000 de clienți corporate, printre care Verizon, Schneider Electric, Southwest și Netflix.  În anul 2018, firma a raportat venituri totale de circa 840 de milioane de dolari.

În tot procesul tranzacțional, Salesforce este asistat de specialiștii casei de avocatură Wachtell, Lipton, Rosen & Katz și de la Morrison & Foerster LLP , iar Tableau de Cooley LLP.

Întregul proces al achiziției este așteptat să se finalizeze până la sfârșitul lunii octombrie 2019.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward