“Prin această tranzacție, reușim să aducem alături cel mai mare dezvoltator și implementator CRM de cea mai cunoscută platformă dedicată datelor. Tableau ajută clienții să înțeleagă și să disemineze datele pe care le gestionează în propria companie, în timp ce Salesforce cunoaște perfect modul în care lucrează clienții”, Mark Benioff, CEO Salesforce.
Cu acces la volume impresionante de date ce vizează comportamentul clienților, poziționarea Salesforce ca lider global pe segmentul aplicațiilor CRM este dată de capacitatea sa de a anticipa trenduri, nevoi în companiile din toată lumea, ca parte a unui proces amplu și natural specific transformării digitale.
Tableau deține un portofoliu de peste 86.000 de clienți corporate, printre care Verizon, Schneider Electric, Southwest și Netflix. În anul 2018, firma a raportat venituri totale de circa 840 de milioane de dolari.
În tot procesul tranzacțional, Salesforce este asistat de specialiștii casei de avocatură Wachtell, Lipton, Rosen & Katz și de la Morrison & Foerster LLP , iar Tableau de Cooley LLP.
Întregul proces al achiziției este așteptat să se finalizeze până la sfârșitul lunii octombrie 2019.