Regista digitalizează primele 1.000 de instituții publice și își extinde activitatea către spitale și instituții de învățământ

28 Dec 2022

Regista, soluția pentru automatizarea și eficientizarea proceselor din instituțiile publice și companiile private din România, a atins pragul de 1.000 de organizații digitalizate la nivel național. Aplicația Regista, un produs Zitec, continuă să dezvolte și să integreze noi module și funcționalități pentru clienți, pentru a-i sprijini în procesul de îmbunătățire a modului de lucru intern, dar și în interacțiunea online cu cetățenii.

Regista digitalizează primele 1.000 de instituții publice și își extinde activitatea către spitale și instituții de învățământ

Dintre primii 1.000 de clienți Regista, cea mai mare pondere este reprezentată de primării. Până la momentul actual, 28.63% din totalul instituțiilor de acest fel au ales să simplifice procedurile birocratice cu ajutorul modulelor informatice oferite de Regista. De asemenea, aplicația devine populară și la nivelul instituțiilor de învățământ. Peste 100 școli, licee și universități au implementat aceste funcționalități în procesele zilnice, doar în anul 2022. Și spitalele pot beneficia de îmbunătățiri la nivel de proceduri administrative cu ajutorul Regista, atât în raport cu pacienții, dar și între departamentele interne, iar până în prezent, 17 instituții medicale au introdus aplicația în fluxurile de lucru zilnice. Soluția pentru digitalizarea activităților, Regista, poate fi integrată cu succes și în mediul de lucru privat, acolo unde societățile comerciale au nevoie de fluidizarea activităților, scurtarea timpului de lucru sau organizarea documentelor.

Creșterea numărului de clienți Regista este constantă și sigură, și este asigurată în principal de interacțiunea directă între echipa de consultanți specializați și reprezentanții instituțiilor publice, direct la sediul acestora. Pentru a facilita accesul tuturor entităților interesate de progresul digital, Regista oferă instituțiilor sau companiilor care doresc să beneficieze de aceste servicii posibilitatea de a testa gratuit aplicația pentru a descoperi toate funcționalitățile disponibile, printr-o cerere de trimisă direct pe site-ul www.regista.ro 

Dacă primăriile reprezintă, în prezent, cea mai amplă categorie în raport cu numărul total de clienți, creșterea cea mai importantă se înregistrează la nivelul instituțiilor de învățământ. Din ce în ce mai multe școli, licee și facultăți descoperă avantajele pe care le poate aduce implementarea Regista în cadrul activităților administrative și în interacțiunea cu elevii și studenții. Dacă la începutul anului, existau doar două instituții din zona educației în portofoliul companiei, numărul a crescut la 107, la care se adaugă și 5 inspectorate școlare județene care au integrat  funcționalitățile Regista.

La momentul actual, cele mai populare trei module folosite de către clienții Regista sunt registratura online, managementul documentelor și formularele electronice. Acestea sunt general valabile pentru toate categoriile de clienți. Există însă și câteva module specifice, disponibile doar primăriilor, precum Monitorul Oficial Local, dar și modulul de Urbanism, care urmează să fie lansat în viitorul apropiat. Regista pune la dispoziția clienților și alte module, precum plăți online, sesizări online sau programări. Popularitatea acestora, însă, este strâns legată de nivelul de educație digitală a utilizatorilor finali, fiind așteptate creșteri pe termen lung.

Pe lângă modulele deja existente în cadrul aplicației Regista, urmează să fie lansate alte noi funcționalități pentru clienți. Modulul de Urbanism este cel mai anticipat, însă nu este singurul ce va fi disponibil în viitorul apropiat. Echipa de dezvoltare lucrează în prezent și la integrarea cu procesatoare de plăți online pentru taxe și impozite locale, dar și la un registru pentru evidența sistemelor individuale adecvate de colectare și de epurare (SIA).

În 2023, Regista are ca obiectiv să își crească portofoliul de clienți, în special în zona spitalelor și a instituțiilor de învățământ, fie că e vorba de școli, licee sau universități. În România, există aproximativ 400 – 600 de spitale ar putea beneficia de simplificarea procedurilor birocratice. În ceea ce privește zona educațională, 6.000 de instituții de învățământ ar putea să implementeze module în cadrul operațiunilor de zi cu zi. Regista dorește să ajungă la cât mai mulți clienți din aceste două zone ce ar putea beneficia masiv datorită digitalizării.

Adoptarea de către instituții a modulelor Regista, fie că este vorba despre structuri instituționale din administrația locală sau de școli și spitale, prezintă mai multe avantaje. Digitalizarea instituțiilor este cel mai important aspect, iar aceasta contribuie la accelerarea procesului digital la nivel general al societății. Reducerea birocrației și trecerea proceselor în online duce la o mai bună gestionare a documentelor și arhivelor, la timpi mai mici de răspuns în relația cu utilizatorii finali, fie că este vorba despre pacienți, cadre didactice sau elevi, la o comunicare mai bună între departamentele interne, la eficiență sporită în activitățile zilnice și la o raportare mai precisă, mai clară și mai rapidă.

Astfel, în 2023, echipa Regista estimează că își va crește portofoliul cu 60% față de anul 2022 pe segmentul de  clienți noi. La această cifră se adaugă și vânzări suplimentare de module noi către clienții deja existenți.

Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din diferite sectoare prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor, Formulare electronice, Sesizari online, Monitorul Oficial Local și soluții IoT.

Module Regista

  1. Registratură electronică
    Evidența registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către părțile implicate în soluționare.

  2. Managementul documentelor
    Gestionarea fluxului de lucru între departamente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.

Module ale portului public e-Guvernare destinat primariilor

  1. Formulare electronice
    Cetățenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe rol, autorizații, dar și alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea și trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv.

  2. Sesizari online
    Cetățenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite situații identificate pe raza localității. Sesizările sunt trimise către funcționarii primăriei, urmând a fi soluționate în cel mai scurt timp.

  3. Monitorul Oficial Local
    Prima aplicație care respectă codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre cetățeni și instituțiile publice, acoperind o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice prin Monitorul Oficial Local și verificarea online a stării cereri depuse.

  4. Smart City
    Instalarea device-urilor IoT și gestionarea soluțiilor software pentru contoare inteligente, sisteme de parcări și de iluminat, prin informații agregate, conectate la tehnologie.

 

Beneficiile Regista

  1. Accesibilitate de oriunde
    Aplicația este disponibilă direct din browser, astfel că e simplu să accesezi toate funcționalitățile, fără instalare, cu informații stocate în siguranță, în cloud.

  2. Automatizarea proceselor
    Aplicația de registratură și management electronic al documentelor automatizează gestionarea registrului de intrări și ieșiri și contribuie la scăderea timpului necesar pentru soluționarea sarcinilor.

  3. Eficientizarea comunicării
    Modulul e-Guvernare facilitează transmiterea de informație între solicitant și partea implicată în soluționare, simplificând modul în care se înregistrează cereri și se emit răspunsuri.

  4. Informații și sisteme integrate
    Soluțiile IoT oferă direcții noi de dezvoltare a activității tale prin vizibilitate crescută asupra informației și posibilitate de optimizare și reducere a costurilor.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul