Reţeaua de afiliere Kaspersky Lab, lansată în regiunea pieţelor emergente, precum şi în România, în a doua jumătate a anului 2012, continuă să se extindă, cuprinzând deja peste 1.100 de parteneri, noi ţări alăturându-se constant. Programul oferă o serie de beneficii şi oportunităţi pentru partenerii afiliaţi, care au ocazia să se asocieze cu un brand renumit la nivel mondial şi să obţină profit.
Programul de afiliere, activat în America Latină, Orientul Mijlociu, Africa, Turcia, Republica Cehă, Ungaria, Slovacia şi, de curând, şi în România, oferă oportunităţi reciproc benefice pentru Kaspersky Lab şi pentru parteneri. Aceştia din urmă au la dispoziţie un set de instrumente utile pentru dezvoltarea resurselor online proprii alături de Kaspersky Lab, inclusiv acces la link-uri localizate, materiale informative în limba locală, bannere şi resurse creative pentru promovarea celor mai noi produse de securitate.
Kaspersky Lab oferă, de asemenea, promoţii speciale şi cupoane de reduceri – disponibile exclusiv pentru partenerii afiliaţi. Aceştia pot folosi toate aceste avantaje pentru a atrage vizitatorii online către produsele Kaspersky Lab şi pentru a obţine comision pentru fiecare produs cumpărat prin accesarea acestor link-uri. Pe măsură ce se construieşte un parteneriat valoros prin promovarea vânzărilor online pentru produse şi servicii, creşte şi traficul pe website-ul partenerului, care se asociază cu un brand de securitate IT de top.
Primind până la 30% comision, partenerii afiliaţi nu sunt nevoiţi să aibă de-a face cu clienţii, cu procesul de vânzare, cu protejarea datelor personale sau a tranzacţiilor şi nici să distribuie produse sau să ofere rambursări. În plus, aceştia îşi pot administra afacerea din orice loc din lume, având flexibilitate maximă. Singura cerinţă necesară pentru a deveni partener afiliat este înscrierea, care se face gratuit. După aprobarea înscrierii, partenerul primeşte un link cu datele de identificare, pe care îl poate plasa pe site sub formă de text, banner şi nu numai. Vânzările sunt apoi urmărite timp de până la 90 de zile şi, în funcţie de volumul de vânzări, partenerul primeşte comisionul. Gama completă de produse B2C Kaspersky Lab este disponibilă în cadrul acestui program şi există şi oportunitatea de a promova, de asemenea, produse B2B. Pe măsură ce afacerea partenerului se dezvoltă, acesta poate deveni Reseller Online şi, în final, poate fi Distribuitor Online pentru produsele Kaspersky Lab.
Un partener poate alege să profite de beneficiile programului lucrând cu o reţea locală sau globală de afiliere. Kaspersky Lab colaborează cu reţele de vânzări de software de top la nivel mondial, precum oneNetworkDirect sau Avangate Affiliate Network, simplificând iniţierea vânzărilor pentru noii afiliaţi, care obţin astfel marje mari. Printre reţelele locale de afiliere de pe pieţele emergente, se numără: Adtriplex, OfferForge, ikoo, Zanox şi altele.
“Ne bucurăm de faptul că le putem oferi partenerilor noştri oportunitatea de a-şi dezvolta afacerea, promovând în acelaşi timp soluţii de securitate de primă clasă”, a declarat Pavel Korolev, Online Sales Group Manager for Emerging Markets Region, în cadrul Kaspersky Lab. „De asemenea, observăm că flexibilitatea şi beneficiile programului nostru sunt apreciate de către partenerii afiliaţi la nivel global şi din regiunea pieţelor emergente”, a completat Korolev.
Mai multe informaţii despre programul de afiliere puteţi afla accesând următorul link: https://www.avangate.com/affiliates/sign-up.php?merchant=KASPME&template=Kaspersky+August+2012.
Despre Kaspersky Lab
Kaspersky Lab este cel mai mare producător privat de soluţii de securitate endpoint din lume, fiind inclus în topul primilor patru producători de soluţii pentru protecţie endpoint la nivel mondial*. Pe parcursul celor 15 ani de existenţă, Kaspersky Lab a rămas o companie inovatoare în domeniul securităţii informatice şi oferă suite de protecţie IT pentru utilizatori individuali, SMB şi companii mari. Compania este prezentă în aproximativ 200 de ţări şi protejează peste 300 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaspersky.ro.
* Compania a fost poziţionată pe locul patru în clasamentul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2010". Clasamentul a fost publicat în raportul IDC „Worldwide IT Security Products 2011-2015 Forecast and 2010 Vendor Shares - December 2011". Criteriile de clasificare s-au bazat pe veniturile obţinute din vânzările de soluţii de securitate endpoint în 2010.