Puterea magazinelor online și creșterea acestora de la an la an aduce în atenția retailerilor conferințele de profil, unde proprietarii de magazine online, marketerii, alături de persoanele din
domeniile conexe au oportunitatea de a afla tactici, studii de caz și tool-uri pe care le pot utiliza pentru evidențierea și diferențierea brandurilor proprii.
Joi, 21 Aprilie, are loc în București (Athénée Palace Hilton) ediția a VIII-a a Conferinței de eCommerce TeCOMM, unul dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est. Evenimentul targetează atât proprietarii de magazine online, cât și furnizorii ce oferă produse, servicii și soluții de eCommerce. Tema centrală a acestei ediții este”Power to the Customers”.
Peste 25 de specialiști internaționali și naționali ai celor mai importanți jucători de pe piața de comerț online din UK, Polonia, Irlanda, Danemarca, Olanda și România vor discuta despre situația curentă a pieței, despre provocări, rezultate, soluții eficiente, cifre, statistici și tactici eficiente de promovare, fidelizarea clienților. Despre toate acestea și nu numai, cei peste 250 de retaileri online care s-au înscris la conferința de eCommerce din această săptămână vor lua parte la panel-uri de dezbateri, prezentări și workshop-uri strategice.
Reprezentanți Facebook și analiști recunoscuți la nivel mondial se numără printre keynote speakerii acestei ediții, astfel participanții se vor întâlni cu nume rezonante precum Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE @ Facebook, Cătălina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE @ Facebook), David Rothwell din UK (autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce"), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analiști în digital marketing din Europa, recunoscut ca "World’s Best Analytics Practitioner”), Chris Jones din UK (eCommerce specialists @ Blueleaf – una dintre cele mai premiate agenții de digital și eCommerce din UK), Lenneke van der Meijden din Olanda (eCommerce Manager @ Euroflorist - lider de piață pe Europa în servicii de livrare online de flori).
Reprezentanții eCommerce-ului românesc sunt branduri importante precum: eMag, Flanco,
Paravion, Zoot.ro, MasterCard, Urgent Cargus, Banca Transilvania, Fashion Days și nu numai.
Moderatorul acestei ediții este Călin Biriș, Digital Director @ Loopaa România.
Amprenta magazinului tău online – impactul pentru fidelizarea clienților
În prima parte a zilei, reprezentanţi ai companiilor FashionDays, Urgent Cargus, MasterCard, eMag, Zoot.ro, Paravion și Flanco vor vorbi despre piața de eCommerce din România, despre diverse strategii și modalități pe care aceștia le-au folosit pentru a oferi cumpărătorului o experiență unică pe site și ce tool-uri au la dispoziție pentru a-i atrage pe site, de a-i converti și mai apoi de a-i fideliza, în cadrul panelului „Make your Customers Feel Unique”.
Karol Karpinski și Cătălina Ionescu, doi dintre reprezentanții Facebook pentru Europa Centrală și de Est vor vorbi despre provocările și oportunitățile unui magazin online ultilizând Facebook, prin tema: Discovered on mobile - new rules of engagement in an app-centric world.
Consumatorul online – Premium Customers în strategiile retailerilor
Control your online Business...Because hope is not a strategy (speranța nu este o strategie) este debate-ul din cadrul TeCOMM în care se vor dezbate modalități cu privire la decizia clientului în funcție de ce strategii avem în fiecare aspect al contactului cu el și cum îi putem influența decizia. Speakerii prezenți în panel sunt reprezentanți ai companiilor: Banca Transilvania, MobilPay, Veinteractive, ProfitShare, ContentSpeed, Service Return și IIH Nordic (Danemarca).
Participanții din sală vor avea posibilitatea să lanseze la rândul lor provocări, astfel încât speakerii să le ofere soluții.
A doua parte a conferinței va fi împărțită în trei săli, cuprinzând 8 workshop-uri tematice, din care 3 workshop-uri vor fi adresate marketing-ului digital în cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM). Workshop-urile sunt adresate celor interesați de: user behavior, analytics, email marketing, optimizarea ratei de conversie, content marketing, adwords script, google adwords, strategii de vânzări. În cadrul acestor sesiuni de workshop-uri, participanții își vor putea exprima ideile sau întrebările, pentru a obține răspunsuri avizate de la experții în domeniu. Printre cei mai așteptați speakeri se numără David Rothwell (autorul bestseller-ului “The AdWords Bible for eCommerce") care va susține un workshop despre principalele greșeli pe care comercianții online le fac în campaniile de adwords, dar și Steen Rasmussen, unul dintre cei mai buni analiști în digital marketing din Europa, nominalizat ca "World’s Best Analytics Practitioner” și inclus în Top 250 traineri activi din cadrul programului Google Partners Academy la nivel global.
Mai ai două zile la dispoziție pentru a te înscrie la TeCOMM București. Pregătește-ți lista cu întrebările și ideile referitoare la industria de eCommerce. Mai multe informații despre conferință, dar și despre speakerii prezenți, puteți afla de pe site-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro