Pokémon Go, cel mai popular joc pentru mobil din toate timpurile

21 iulie 2016

Jocurile pentru telefoanele mobile reprezintă o afacere destul de profitabilă în zilele noastre. Jocuri precum Candy Crash sau Clash of Clans au luat locul faimoaselor și vechilor Super Mario Bros sau Halo. În urmă cu doar câteva zile, noua aplicație Pokémon Go, de la Nintendo, a devenit virală și în România.

Pokémon Go, cel mai popular joc pentru mobil din toate timpurile

Jocurile pentru telefoanele mobile reprezintă o afacere destul de profitabilă în zilele noastre. Jocuri precum Candy Crash sau Clash of Clans au luat locul faimoaselor și vechilor Super Mario Bros sau Halo. În urmă cu doar câteva zile, noua aplicație Pokémon Go, de la Nintendo, a devenit virală și în România.

Compania Nintendo și-a dublat acțiunile din momentul apariției jocului pentru mobile Pokémon Go, devansându-și principalul competitor de pe piața japoneză, Sony.

Jocul ce a devenit viral înfățișează o realitate augumentată, unde utilizatorii trebuie să captureze pokémoni. Prin utilizarea GPS-ului, pentru determinarea locației și a realității augumentate prin intermediul camerei dispozitivului, jocul oferă utilizatorului impresia că prinde creaturile în lumea reală.

Potrivit unui studiul realizat de SurveyMonkey Intelligence, Pokémon Go a depășit ca număr de utilizatori CandyCrush și Twitter și amenință Snapchat-ul și Google Maps. Studiul arată că aplicația va genera milioane de dolari pe zi.

Pokémon Go a depășit aplicațiile de socializare precum: Instagram, Snapchat sau WhatsApp în ceea ce privește timpul petrecut de utilizatori în aplicație.

Aplicația a devenit rapid un fenomen viral, mai ales odată cu apariția obiceiului de a crea întâlniri între jucători, în anumite locații, pentru vânătoare comună de pokémoni. Jocul este disponibil în SUA, Canada și Europa. Potrivit companiei SensorTower, jocul a fost descărcat de peste 30 de milioane de ori.

           

 

 Cum funcționează Pokémon Go Gym? Sfaturi pentru success în bătălii și antrenament!

Jocul pentru mobil realizat de Nintendo, Pokémon Go a devenit una dintre cele mai de succes aplicații, în doar o săptămână de la lansare, reușind să devanseze Tinder și Candy Crash.

Jocul ce a devenit viral înfățișează o realitate augumentată, unde utilizatorii trebuie să captureze pokémoni. Prin utilizarea GPS-ului, pentru determinarea locației și a realității augumentate prin intermediul camerei dispozitivului, jocul oferă utilizatorului impresia că prinde creaturile în lumea reală. Succesul acestui joc stă însă și în ideea de bătălie.

Iată câteva ponturi despre bătălia din Pokémon Go:

Cum găsesc Pokémon Go Gym?

Aplicația folosește GPS-ul telefonului pentru a localiza utilizatorul. Pe ecranul principal, sunt marcate arenele (Gym) cu cele mai mari icon-uri de pe hartă. Utilizatorul trebuie să caute cele mai înalte și colorate turnuri din apropiere, pe care se află imaginea unui pokemon. Acestea sunt localizate în general în apropierea centrelor de interes.

Cum intru în Pokémon Go gym?

Pentru a interacționa în gym, utilizatorul trebuie sa aiba minim nivelul 5, nivel la care nu se ajunge foarte greu,  mai ales dacă utilizatorul petrece câteva ore la vânătoare de pokemoni.

Ce fac în Gym?

În cadrul primei vizite a utilizatorului în Gym, acesta trebuie să aleagă din ce echipă dorește să facă parte. Are de ales între trei variante, în funcție de preferințele personale (fiecare echipă are o descriere, pe baza căreia utilizatorul își poate forma o idee generală). Gym-urile sunt de fapt arene de luptă. Bătăliile sunt fie amicale, fie între rivali. Fiecare bătălie câștigată va contribui la prestigiul echipei din care utilizatorul face parte.

De asemenea, utilizatorul are opțiunea de a lăsa un Pokemon în arena de luptă pentru a ajuta la apărarea echipei din care face parte. Acest ,,act de caritate” este recompensat cu puncte.

Dacă ies învingător în bătălie, arena este a mea?

Răspunsul este nu, însă victoria utilizatorului va dărâma din prestigiul arenei. Echipa din care face parte utilizatorul câștigă arena în momentul în care strânge un număr atât de mare de victorii împotriva echipe rivale, încât prestigiul acesteia din urmă devine nul.

Pentru a contribui la creșterea apărării unei arene deținute de el, utilizatorul trebuie să participe la cât mai multe bătălii, pe care să le câștige, lucru ce va crește prestigiul echipei din care face parte.

Ce echipă să aleg?

Utilizatorul are de ales dintre trei echipe: roșu, albastru sau galben, "Valor”, "Mystic” și "Instinct”. Fiecare echipă deâine un pokemon legendar drept mascotă. Valor este reprezentat de Moltres, Mystic de Articuno și Instinct de Zapdos.

Cum funcționează bătălia în Pokémon Go?

Ideea luptelor în arena este aceea de a lupta cu adversarul până în momentul în care viața unuia dintre cei doi ajunge la 0. Pentru a ataca adversarul, utilizatorul trebuie să apese pe ecran pentru a declanșa o mișcare normală sau să mențină apăsat pentru a încărca puterea necesară construirii unui atac special.

Bătăliile sunt exclusiv unu la unu, iar utlizatorul se poate ,,reface” abia după ce lupta s-a terminat. "Combat power” este puterea specifică fiecărui pokemon în parte și reprezintă cheia victoriei.

Fiecare pokemon are unul sau două tipuri de puteri, puncte tari și puncte slabe. De exemplu, pokemonii de apă sunt foarte eficienți în lupta cu Pokemonii de foc.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward