Plaza România a lansat un serviciu special pentru clienții Serviciului de Pașapoarte

20 iun. 2018 20 iun. 2018

Centrul comercial Plaza România a lansat un serviciu special gratuit pe pagina plazaromania.ro pentru a facilita accesul clienților la cele 23 de ghișee ale Serviciului de Pașapoarte. Acesta poate fi folosit exclusiv pe smartphone (Android, iOS și Windows).

 

Plaza România a lansat un serviciu special pentru clienții Serviciului de Pașapoarte

Modul de funcționare a acestui serviciu necesită conectarea la rețeaua publică de wi-fi a centrului comercial Plaza România. După ce se accesează website-ul mall-ului – plazaromania.ro  (pentru care nu e nevoie de folosirea unei parole), trebuie apăsat butonul Nr. Bonuri Pașapoarte, aflat mai jos de cel numit Now Open. Odată activat, utilizatorul va putea vedea în timp real ce număr de ordine este procesat de Serviciul de Pașapoarte în acel moment. Dacă utilizatorul nu se mai află în incinta mall-ului și apasă pe noul buton, va fi direcționat către o pagină care îi va explica detaliile necesare pentru a verifica numărul.

Departamentul Operațiuni Pașapoarte București a început să ofere servicii în Plaza România prin 23 de ghișee începând din data de 21 august 2017. Suprafața ocupată de instituție la al doilea etaj al centrului comercial este de 1250 de metri pătrați, la care se adaugă, la nivelul -1, 16 metri pătrați, spațiu alocat plății taxelor.

 

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!