Participanții sunt amatori, cei mai mulți dintre ei dobândind experiență strict prin participarea constantă la acest eveniment. Echipajele înscrise la ediția de anul acesta a competiției Regatta IT reprezintă companiile: Uipath, Zitec, Roweb, Netopia Payments, Ness Digital Engineering, Raiffeissen, Credify, mReady, Cybernet, HRS, eSolutions, Stockberry, Uniline, Tremend, Mirro, Piticlic, Enterprise Concept, Aquasoft, Powernet, Forcepoint, Softlead.
Ne-am dorit ca ediția de anul acesta să fie un festival al emoțiilor, adrenalinei, curajului, dar și al gusturilor, așadar am creat în jurul conceptului o conexiune specială cu branduri partenere, ce au viziune comună cu cea propusă de eveniment, dar și cu cea a companiilor participante, Alexandra Roată, Managing Partner Softlead.
Printre cei 200 de participanți se numără programatori, testeri, reprezentanți top și middle management sau specialiști ai departamentelor de marketing sau de resurse umane.
Fiecare dintre companiile participante vor avea ocazia de a-și pune în valoare brandul de angajator, de a participa la activitățile competiției din postura colegilor de echipaj, nivelele de management fiind lăsate pe ponton. Evenimentul încurajează spiritul liber al oamenilor tehnici, deschiderea lor către comunicare, natură și implicare în atingerea obiectivului principal: voie bună și, desigur, obținerea unui loc pe podium.
Pentru ca întreaga poveste a evenimentului să respecte regulile de bună organizare, o comisie de cursă, formată din arbitrii profesioniști, va veghea la întreaga desfășurare a competiției.
Brand de angajator pus în valoare la Regatta IT
Prin participarea la Regatta IT, companiile cresc vizibilitatea brandului de angajator, un element esențial în contextul pieței de recrutare, în special în industria IT. Astfel, un teambuilding inedit, o ieșire pe mare organizată într-un weekend, implicarea unei echipe întregi în activități de sailing pentru un obiectiv comun și pregătirile ce preced evenimentul, toate acestea readuc în prim plan misiunea și valorile organizaționale în cel mai prietenos mod posibil.
Dotați cu bună voie, zâmbete, tricouri, șepci sau steaguri cu însemnele companiei pe care o reprezintă, angajații din companiile de IT își iau din Regatta dedicată lor doza de entuziasm, inovație și creativitate de care au nevoie pentru ca viața de angajat să fie completă.
Peste 75% dintre participanți revin de la an la an
Regatta IT a devenit tradiție pentru cei mai mulți dintre participanți, evenimentul fiind așteptat cu nerăbdare de angajați, dar și de partenerii fiecărei ediții. În multe dintre companiile cu maxim 20 de angajați, Regatta IT este teambuilding-ul ideal, în timp ce pentru companiile mari sau foarte mari competiția a creat echipaje dedicate. Pentru toți, însă, bucuria competiției este unică și reprezintă motivul principal al revenirii.
Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite aici.
Un eveniment susținut de: Zitec, mReady, Liliac Wine, Fitbit, Constantin Nautics, Black Cab, LifeHarbour, SetSail, Seanergya, Atra Doftana, Book Lover Society.
Prieteni și parteneri media ai evenimentului: Business24, DoingBusiness, Radar de media, Ziare.com, Transilvania Business, Digital Business, Hipo.ro, PRWave, ANIS, AngajatorulMeu.ro.
Despre Softlead
Softlead este singura platformă de tip marketplace B2B din România, dedicată aplicațiilor software și generării de lead-uri pentru companiile listate. În prezent, Softlead deține peste 300 de companii software, cu un cont funcțional și activ.