PayPoint intră în piața digitală, lansând aplicația mobilă de plăți PayPoint

16 decembrie 2020

PayPoint, principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România, anunță lansarea aplicației de mobil PayPoint, facând astfel un pas important către nevoile actuale ale consumatorilor. Soluția de plată cu cardul prin intermediul aplicației PayPoint este furnizată de Alpha Bank Romania în parteneriat cu Europayment Services (EuPlătesc.ro).

 

PayPoint intră în piața digitală, lansând  aplicația mobilă de plăți PayPoint

Aplicația mobilă a fost dezvoltată în parteneriat cu Zitec, lider pe piața de IT & Digital Marketing din România, specializat în soluții și servicii de transformare digitală.

Aplicația PayPoint permite clienților să plătească direct de pe propriul telefon facturile la utilități, precum apă, gaze sau electricitate, să-și reîncarce creditul pentru cartelele PrePay, să efectueze plata online, recurentă sau nu, a altor tipuri de abonamente pentru servicii diverse, precum si sa isi alimenteze conturile utilizate pentru plati online. Pe parcurs, în aplicație vor fi introduși noi furnizori, precum și alte servicii.

Noua aplicație vine cu functionalitati ce permit utilizatorilor setarea unei notificări de reamintire pentru plata facturilor lunare, posibilitatea de a face plata unei facturi pentru o altă persoană, afișarea soldului actualizat pentru o serie de furnizori de utilități publice si reincarcarea creditului pentru oricâte numere de telefon. Operatiunile poti fi efectuate imediat sau pot fi salvate in aplicatie pentru a fi platite ulterior, individual sau toate odata.

Utilizatorii aplicației au la dispozitie mai multe metode de a înregistra în aplicație informațiile necesare pentru plată: scanarea codului de bare de pe factura, introducerea codului de client sau încărcarea facturii în format PDF, direct din email. Plata se poate face utilizând un card salvat în aplicație sau prin introducerea unui card valid de fiecare dată când este inițiată o plată online.

Implementarea aplicatiei a avut in vedere cerintele consumatorilor de servicii digitale, de aceea componenta UX (user experience) a aplicației ofera o interfață prietenoasă, intuitivă și ușor de folosit.

Aplicația PayPoint este disponibilă gratuit, cu acces integral pentru utilizatori la toate funcționalitățile oferite, pentru un numar nelimitat de tranzactii și poate fi descărcată pe smartphone-uri ce rulează sisteme de operare Android sau iOS, din magazinele de aplicații Google Play sau App Store.

PayPoint este lider de piață în ceea ce privește încasarea facturilor în numerar, prin rețeaua sa de peste 19.000 de parteneri, cu acoperire națională. După o prezență de peste 12 ani pe piața românească, este momentul acum să ajungem la o nouă categorie de consumatori, respectiv a celor care preferă confortul plăților online, mai ales acum, când toți suntem preocupați de distanțarea fizică și siguranță sanitară. Utilizarea aplicației PayPoint se face intr-un mod simplu, rapid și sigur pentru toate tipurile de servicii și tranzacții disponibile și le permite clienților să efectueze plăți, facil, dintr-un singur loc, către diferiți furnizori de utilități și servicii într-un mod flexibil, direct de pe telefonul mobil. Am redus timpul petrecut de fiecare dintre utilizatorii aplicației pentru aceste tipuri de operațiuni, prin integrarea unor funcționalități smart, respectând în același timp toate standardele de siguranță”, a declarat Lewis Alcraft, Managing Director PayPoint Romania.
„Am dezvoltat noua aplicație de mobil pentru PayPoint pentru a aduce la îndemână utilizatorilor săi o alternativă la serviciile din offline, în special în contextul provocat de pandemie. Aplicația PayPoint a beneficiat de o abordare integrată marca Zitec, ceea ce a presupus dezvoltarea aplicației mobile, componenta de user experience și campania de promovare concepută de divizia de Digital Marketing. Rezultatele diviziei de Digital Marketing din ultimii ani, backgroundul nostru tehnic și investițiile în dezvoltarea diviziei de Mobile în cadrul companiei, constituie un avantaj real pentru clienții noștri în demersurile lor de transformare digitală, Zitec devenind un one-stop solution provider pentru soluții de acest tip”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO & Founding Partner Zitec.
“Ne bucurăm să susținem proiectele partenerilor noștri și suntem încrezatori că prin această nouă soluție de plată venim în întampinarea nevoilor consumatorilor și a companiilor partenere, cu modalități de tranzacționare online, ușor de implementat și foarte sigure, adaptate standardelor de securitate aplicabile plăților prin card. Dezvoltarea acestei soluții de plată, la care am colaborat împreuna cu EUROPAYMENT SERVICES (EuPlatesc.ro), reprezintă încă un pas înainte în procesul nostru de expansiune, dar și de continuare a strategiei de consolidare a soluțiilor digitale solicitate de piața locală”, a declarat Viorel Vasile, Director Unitatea Carduri Alpha Bank Romania.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Producătorul jeleurilor Haribo anunță probleme în producție cauzate de o implementare software

O lume întreagă a copiilor și adulților cunoaște gusturile, culorile și textura dulciurilor Haribo, producătorul german fiind un reper al industriei de profil la nivel global. Iată cum a afectat o aplicație software un întreg sistem de producție, transformând un obiectiv de creștere a performanțelor într-un eșec, din care compania și-a revenit cu greu....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward