Atos va achiziționa Motiv - firmă olandeză de securitate cibernetică

18 decembrie 2020

Atos anunță că a ajuns la un acord pentru achiziționarea Motiv ICT Security, cel mai mare furnizor independent de Managed Security Services (MSS) din Olanda. Această achiziție va consolida poziția Atos ca al treilea furnizor global de Managed Security Services și își va extinde capabilitățile companiei în domenii critice, precum detectarea și răspunsul la amenințările cibernetice. În plus, Centrul de Operațiuni de Securitate (SOC) al Motiv, certificat independent la cele mai înalte niveluri de maturitate, se va alătura rețelei extinse de centre SOC deținute de Atos în întreaga lume, o componentă esențială în abordarea Atos Prescriptive Security.

 

Atos va achiziționa Motiv - firmă olandeză de securitate cibernetică

Cei peste 180 de experți în securitate cibernetică ai Motiv, împreună cu Academia Motiv, se vor alătura echipei Atos. Această achiziție va aduce, de asemenea, cunoștințe suplimentare din piața locală și informații de securitate de specialitate cu o valoare ridicată pentru operațiunile și clienții Atos.

Capabilitățile extinse în transformarea digitală ale Atos vor aduce beneficii semnificative  bazei de clienți Motiv formată din peste 100 de companii mari și mijlocii din sectorul public, forțe de ordine, servicii financiare, asistență medicală, deschizând în același timp noi oportunități pentru Motiv de a-și spori în continuare amprenta în Olanda și în nordul Europei. Motiv va beneficia, de asemenea, de investițiile recente ale Atos în platforma Managed Detection and Response (MDR), AIsaac, aducând tehnologie de ultimă generație clienților olandezi.

Fondată în 1998 și cu sediul în IJsselstein, Motiv este lider în serviciile MSS și în servicii de securitate în Olanda.

„Motiv susține viziunea de securitate digitală a firmei Atos pentru un model de securitate convergentă orientat către mediul de business, activată de o capabilitate suverană și de securitatea clienților, și făcută posibilă prin serviciile sale de securitate end-to-end. Această achiziție strategică reconfirmă poziția de lider a companiei Atos pe piața europeană de securitate cibernetică. Experiența Motiv, expertiza locală și reputația pe piață, vor consolida echipele Atos din Europa de Nord, oferind o oportunitate fantastică de a dezvolta divizia de securitate digitală. Această tranzacție completează cele mai recente achiziții strategice menite să consolideze capacitatea noastră locală de a deveni un partener de încredere în securitate cibernetică pentru organizațiile globale în procesul lor de transformare digitală”, a menționat Pierre Barnabé, Senior Executive Vice-President, Head of Big Data & Cybersecurity în cadrul Atos.
„Prin unirea forțelor cu Atos ne accelerăm misiunea de a sprijini transformarea digitală sigură a clienților noștri, deblocând întregul potențial al serviciiilor și capabilităților globale ale atos în domeniul securității cibernetice în beneficiul clienților noștri. Suntem încântați de acest pas important în egală măsură pentru Motiv, pentru angajații și pentru clienții noștri”, a declarat Aksel Dorèl, CEO Motiv.

Încheierea tranzacției va avea loc în primul trimestru al anului 2021 și este supusă legislației anti-trust.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward