Compania blockchain Polygon a fost cunoscută până anul trecut ca MATIC și este evaluată în prezent la peste 10 miliarde de dolari, atrăgând investiții importante de la celebrul Marc Cuban și având parteneriate cu jucători importanți din ecosistemul web3.0 precum BINANCE sau Coinbase.
Oveit lansează noile tichete NFT end-to-end și noua sa soluție Oveit NFT. La nivel mondial, piața NFT ia amploare, ajungând în 2021 la un volum al vânzărilor de peste 24 de miliarde de dolari, comparativ cu aproape 95 de milioane în anul precedent.
România se aliniază tendințelor internaționale și încearcă să se facă remarcată în acest segment de piață, iar NFT-urile au intrat deja puternic în industria evenimentelor, schimbând radical și rapid modul în care organizatorii, artiștii și vânzătorii de bilete fac afaceri și generează venituri.
Parteneriatul Oveit x Polygon va elimina rapid barierele de intrare, oferind în premieră, oricărui organizator de evenimente posibilitatea să emită și să vândă bilete NFT și să aibă șansa de a genera venituri suplimentare dintr-o nouă sursă – modelul fiind deja probat cu succes de artiști precum DJ-ul Steve Aoki care a declarat chiar în aceste zile că a realizat din vânzarea de NFT-uri venituri mai mari decât cele din toată cariera sa muzicală de până acum (sursă). În România, este deja binecunoscut succesul colecției NFT lansată recent de artiștii de la „Subcarpați”.
Valorificând tehnologia blockchain, acest tip de bilete poate stoca acreditări securizate și bonusuri atractive precum accesul exclusiv la bunuri, amintiri sau vouchere pentru achiziții în cadrul evenimentului. Mai mult, în unele cazuri, un bilet NFT nu doar că nu e inutil după eveniment, dar chiar își poate crește valoarea.