Oracle a anunţat îmbunătăţiri majore ale Oracle Identity Management, care permit organizaţiilor să acceseze în siguranţă aplicaţii mobile, cloud şi on-premise printr-o interfaţă unică şi uşor de accesat.
Pe măsură ce landscape-ul IT devine din ce în ce mai complex, iar riscurile de securitate cresc, organizaţiile se află sub presiuni tot mai mari să ofere acces sigur şi unitar către o largă varietate de aplicaţii, de pe un număr tot mai mare de dispozitive.
Ultima versiune a Oracle Identity Management 11gR2 Patchset 3 ajută la simplificarea şi accelerarea acestui process prin integrarea Enterprise Mobility Management în cadrul Oracle Identity Management. Această integrare unifică securitatea mobilă, gestionarea identităţii şi normele de conformitate într-o platformă unică consolidată.
"Tehnologiile digitale precum cloud, social sau mobile devin standardul companiilor şi creează un nou set de provocări de securitate, care devin din ce în ce mai complexe ”, spune Jim Taylor, senior director, product management la Oracle. “Pentru a ajuta organizaţia să răspundă eficient acestor provocări, ultima versiune a Oracle Identity Management integrează ofertele noastre de securitate şi gestionare a identităţii mobile într-un singur cod de bază consolidat, interfaţă de utilizare, politici de utilizare şi flux de lucru. Integrarea va ajuta la eficientizarea costurilor organizaţiei şi să răspundă la cerinţele stricte de reglementare, conformitate şi securitate în mod eficient.”
Odată cu integrarea gestionării mobilităţii în cadrul Oracle Identity Management, organizaţiile pot securiza şi autoriza personalul mobil cu abilităţi precum managementul dispozitivelor mobile, gestionarea aplicaţiilor, gestionarea content-ului şi identitate mobilă. Soluţia Oracle excelează prin SSO avansat şi autentificare sensibilă la context. În plus, varianta îmbunătăţită a Oracle Identity Management include o interfaţă de utilizare mărită ce simplifică interacţiunea utilizatorilor finali cu sistemul, îmbunătăţind experienţa sign-on a angajaţilor şi reducerea apelurilor de ajutor.
Odată cu ultima lansare a Oracle Identity Management 11gR2 Patchset 3, Oracle oferă organizaţiilor cea mai avansată şi cuprinzătoare platformă de gestionare a identităţii. Drept rezultat, organizaţiile pot înţelege adevăratul potenţial al cloud şi al aplicaţiilor mobile, în timp ce se asigură că datele importante sunt păstrate în siguranţă.
Pentru îmbunătăţirea ulterioară a platformei, Oracle a introdus, de asemenea, noi proprietăţi de gestionare a identităţii, care permit clienţilor să obţină respectarea bilanţului, precum separarea sarcinilor şi capacităţilor de management a ciclului complet de viaţă. Prin introducerea acestor noi funcţii de guvernare în cadrul platformei de gestionare a identităţii, Oracle permite organizaţiilor să reducă costurile de management, de angajare şi de întreţinere pe termen lung.