Oracle anunță noi aplicații inteligente bazate pe customer experience, care le permit profesioniștilor din domeniul comerțului, marketingului, vânzărilor și serviciilor să ofere clienților experiențe mai inteligente pe întreaga perioadă a ciclului de cumpărare. Noile aplicații Adaptive Intelligent pentru CX combină în mod unic datele ”first-party” și datele ”third-party” cu știința sofisticată a deciziei și tehnica ”machine learning” pentru a furniza cele mai puternice soluții de customer experience bazate pe AI din industrie. Aplicațiile inteligente Adaptive pentru CX sunt concepute pentru a contribui la dezvoltarea aplicațiilor existente de comerț, marketing, vânzări și servicii pentru clienți Oracle CX Cloud Suite.
Aplicațiile inteligente adaptive sunt susținute de informațiile stocate în Oracle Data Cloud - cea mai mare piață de date la nivel mondial - cu o colecție de peste 5 miliarde de profile de consum și de afaceri și cu aproximativ 7,5 trilioane de puncte de date colectate lunar.
Prin aplicarea datelor științifice avansate și tehnicii ”machine learning” la datele Oracle web-scale și la datele proprii ale organizației, noua aplicație Adaptive Intelligent pentru CX poate avea o abilitate fără precedent de a reacționa, a învăța și a se adapta în timp real pe baza istoricului și dinamicii clienților precum istoricul căutărilor și activitatea online, spre exemplu: informații despre vreme, audiențe similare (lookalike audiences) și date despre Internet of Things (IoT). Noua aplicație Adaptive Intelligence pentru CX ajută la obținerea unor informații ce se îmbunătățesc odată cu interacțiunea fiecărui client și include aplicații inovatoare create pentru consumatori și profesioniștii din domeniul business-to-business.
Pentru a veni în ajutorul specialiștilor în marketing care încearcă să genereze lead-uri de calitate și să maximizeze ROI-ul campaniilor de generare de lead, Oracle a dezvoltat un nou produs integrat pentru Oracle Marketing Cloud și LinkedIn Campaign Manager. Acesta reprezintă o modalitate de targetare a publicului prin produsul anunțat recent de LinkedIn, Matched Audiences.
Integrarea acestei inovații oferă clienților care folosesc Oracle Marketing Cloud posibilitatea de a utiliza facil în campanii de marketing date provenite de la aproximativ 467 milioane de utilizatori LinkedIn, cu scopul de a ajunge la cumpărătorul ideal și a-l determina să interacționeze pe cea mai mare rețea socială profesională din lume.
Acest produs integrat le permite marketerilor să personalizeze și să organizeze campanii pe mai multe canale, inclusiv mail, site-uri web și reclame digitale pentru a crea engagement cu audiența potrivită la momentul potrivit în procesul de cumpărare.