NNDKP a ales platforma KeyVision pentru managementul activității interne

11 Sep 2017

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP), una dintre cele mai reputate firme de avocatură independente din România care oferă servicii juridice și fiscale integrate, a implementat platforma KeyVision pentru managementul operațional al activității sale.

NNDKP a ales platforma KeyVision pentru managementul activității interne

„KeyVision ne oferă infrastructura necesară pentru redefinirea conceptului de "informație la un click distanță" în cadrul organizației noastre. Pe fondul impactului tot mai vizibil al tehnologiei în domeniul serviciilor avocațiale, ne-am propus să creștem substanțial gradul de digitalizare a activităților din cadrul NNDKP în beneficiul imediat al clienților noștri. Acest proces de o amploare substanțială și cu impact la toate nivelele de interacțiune cu clienții și partenerii noștri a fost parcurs în două etape desfășurate în ultimii trei ani:

  1. implementarea soluției complete de document management M-Files
  2. implementarea KeyVision care adresează într-o manieră integrată diferitele activități din cadrul firmei și oferă atât o imagine de ansamblu cât și de detaliu a acestora din perspectiva profesională, financiară, de business development, de HR și de pregătire profesională"

, a menționat Ion Nestor, partener coordonator al NNDKP.

Platforma KeyVision include funcționalități complete de timesheet și facturare, managementul proiectelor și al dosarelor de instanță, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning și Conflict Check. Ea oferă de asemenea posibilitatea compilării unui set extins de rapoarte financiare, de management, de analiză  la nivelul fiecărui client sau categorii de clienți, precum și la nivelul fiecărei practici sau departament, toate acestea permițând o analiză detaliată a status-quo-ului proiectelor în derulare și a eficienței activității profesionale.

“KeyVision (www.keyvision.ro) a fost implementată în cadrul NNDKP odată cu rescrierea aplicației pe o platformă modernă și cu o interfață mai prietenoasă. Noul KeyVision 3.0 include un set complet de instrumente dedicate firmelor de avocatură, adresând toate procesele și departamentele. În plus, am introdus funcționalități complexe  precum CRM, e-Learning și Conflict Check. Acestea au fost completate de funcționalitățile de instanță și insolvență, precum și o integrare cu sistemul de document management M-Files și cu alte aplicații de business disponibile în cadrul NNDKP, rezultând un ecosistem integrat util tuturor membrilor echipei NNDKP.”, a declarat George Barcun, General Manager SoftVenture (www.softventure.ro).

Acest ecosistem eficientizează identificarea informațiilor și documentelor relevante din toate aplicațiile implementate până în acest moment în cadrul NNDKP, facilitând relaționarea cu clienții și partenerii firmei, dar și între membrii echipelor de avocați, consultanți și personal din departamentele suport.

 

SoftVenture este o companie romaneasca care de aproape un deceniu sprijina companiile din domeniul legal sa isi eficientizeze activitatea. Folosind experienta specialistilor sai in consultanta, dezvoltare si implementare de proiecte IT, SoftVenture a dezvoltat de-a lungul timpului o gama de solutii dedicata exclusiv firmelor care activeaza in domeniul serviciilor profesionale, mai ales in domeniul legal - solutia de pontaj si facturare KeyVision si solutia pentru managementul dosarelor de instanta KeyVision Litigations. In 2019 a fost lansat noul produs KeyVision PRO - www.keyvision.ro, solutia software completa care ii ajuta pe avocati sa isi conduca eficient si sa dezvolte compania, cu ajutorul tehnologiei. 

Totodata, SoftVenture este partenerul solutiei M-Files in Romania, cotata de prestigioasele organizatii Gartner Inc si Forrester Research drept "leader" in materie de document management. M-Files este implementata in peste 100 de tari, in mii de organizatii care activeaza in domenii precum servicii, constructii, inginerie, avocatura, medical, farmaceutic, real estate, productie sau financiar-bancar. Solutia M-Files se detaseaza net prin functionalitati puternice si usurinta in utilizare, putand fi adaptata foarte rapid la specificul fiecarei organizatii.

Mai multe detalii se pot regasi la adresa www.softventure.ro

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul