NNDKP a ales platforma KeyVision pentru managementul activității interne

11 septembrie 2017

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP), una dintre cele mai reputate firme de avocatură independente din România care oferă servicii juridice și fiscale integrate, a implementat platforma KeyVision pentru managementul operațional al activității sale.

NNDKP a ales platforma KeyVision pentru managementul activității interne

„KeyVision ne oferă infrastructura necesară pentru redefinirea conceptului de "informație la un click distanță" în cadrul organizației noastre. Pe fondul impactului tot mai vizibil al tehnologiei în domeniul serviciilor avocațiale, ne-am propus să creștem substanțial gradul de digitalizare a activităților din cadrul NNDKP în beneficiul imediat al clienților noștri. Acest proces de o amploare substanțială și cu impact la toate nivelele de interacțiune cu clienții și partenerii noștri a fost parcurs în două etape desfășurate în ultimii trei ani:

  1. implementarea soluției complete de document management M-Files
  2. implementarea KeyVision care adresează într-o manieră integrată diferitele activități din cadrul firmei și oferă atât o imagine de ansamblu cât și de detaliu a acestora din perspectiva profesională, financiară, de business development, de HR și de pregătire profesională"

, a menționat Ion Nestor, partener coordonator al NNDKP.

Platforma KeyVision include funcționalități complete de timesheet și facturare, managementul proiectelor și al dosarelor de instanță, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning și Conflict Check. Ea oferă de asemenea posibilitatea compilării unui set extins de rapoarte financiare, de management, de analiză  la nivelul fiecărui client sau categorii de clienți, precum și la nivelul fiecărei practici sau departament, toate acestea permițând o analiză detaliată a status-quo-ului proiectelor în derulare și a eficienței activității profesionale.

“KeyVision (www.keyvision.ro) a fost implementată în cadrul NNDKP odată cu rescrierea aplicației pe o platformă modernă și cu o interfață mai prietenoasă. Noul KeyVision 3.0 include un set complet de instrumente dedicate firmelor de avocatură, adresând toate procesele și departamentele. În plus, am introdus funcționalități complexe  precum CRM, e-Learning și Conflict Check. Acestea au fost completate de funcționalitățile de instanță și insolvență, precum și o integrare cu sistemul de document management M-Files și cu alte aplicații de business disponibile în cadrul NNDKP, rezultând un ecosistem integrat util tuturor membrilor echipei NNDKP.”, a declarat George Barcun, General Manager SoftVenture (www.softventure.ro).

Acest ecosistem eficientizează identificarea informațiilor și documentelor relevante din toate aplicațiile implementate până în acest moment în cadrul NNDKP, facilitând relaționarea cu clienții și partenerii firmei, dar și între membrii echipelor de avocați, consultanți și personal din departamentele suport.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

KeyVision Litigations gestioneaza usor si rapid dosarele de instanta, integrarea cu portal.just.ro si scj.ro asigurand la informatii la zi si istoric complet al etapelor procesuale. Solutia tine calendarul termenelor la zi si notifica...

Descoperă aplicația arrow_forward

M-Files este o solutie completa de document management, cotata de prestigioasele organizatii Gartner Inc si Forrester Research drept „leader” in acest domeniu. Aceasta permite gestionarea usoara a volumelor mari de informatii, regasirea...

Descoperă aplicația arrow_forward

SoftVenture este o companie romaneasca care de aproape un deceniu sprijina companiile din domeniul legal sa isi eficientizeze activitatea. Folosind experienta specialistilor sai in consultanta, dezvoltare si implementare de proiecte IT, SoftVenture a dezvoltat de-a lungul timpului o gama de solutii dedicata exclusiv firmelor care activeaza in...

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward