Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

4 oct. 2018 4 oct. 2018

Supranumit drept „The Prophet of Habit-Forming Technology” de către prestigioasa publicație M.I.T. Technology Review, Nir Eyal vine pentru prima dată în România la Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

Photo Credit: TED@IBM - Necessity and Invention, October 15, 2015. Photo: Russell Edwards/TED.

Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre intersecția dintre psihologie, tehnologie și business. Este autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products” – carte care a schimbat modul de gândire, strategia și comportamentul unora dintre cei mai cunoscuți antreprenori din întreaga lume.

Cartea este considerată un adevărat ghid despre cum să creezi tehnologii și produse de care utilizatorii să devină dependenți și este dedicată antreprenorilor, marketerilor, product managerilor și designerilor. Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune că este cartea despre care toată lumea din Silicon Valey vorbește, iar Eric Ries – autorul The Lean Startup – o consideră un must-read pentru toți cei interesați să crească engagement-ul clienților.

Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate – printre altele – de prestigioasele publicații Harvard Business Review, TechCrunch și Psychology Today.

Nir Eyal predă în cadrul Stanford Graduate School of Business și Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) și este investitor în companii de renume despre care crede, cu adevărat, că dezvoltă tehnologii care schimbă obiceiurile utilizatorilor: Eventbrite, Refresh.io (achiziționată de LinkedIn), Worklife (achiziționată de Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods și Anchor.fm.

Alături de Nir Eyal, vor urca pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți experți internaționali din domeniu: Brad Geddes (cel mai bun specialist în PPC), David Meerman Scott (cel mai bun strateg în Marketing și PR), Ross Simmonds (expert în Content Marketing) și Russel McAthy (expert în Attribution Modelling).

Lor li se vor alătura reprezentanții e-commerce-ului românesc, printre primii speakeri confirmați fiind: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Valentin Radu (Founder Omniconvert), Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital) și Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

Subiecte de maxim interes și conținut practic, direct aplicabil

Subiectele dezbătute în cadrul celor două zile de Conferință GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie vizează cele mai importante aspecte pentru creșterea afacerilor online:

  • Cifrele de piață e-commerce la zi și tendințele pentru 2019
  • Mobile & Desktop User Experience / Usability
  • Optimizarea Ratei de Conversie și creșterea vânzărilor
  • Content Marketing
  • PPC Advertising
  • SEO
  • Real-Time Marketing & Sales
  • Customer Satisfaction & Engagement
  • Growth Hacking

Iată, pe scurt, ce au pregătit organizatorii la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie:

  • 2 zile de conferință cu speakeri excepționali internaționali și români, axate pe conținut practic
  • 1 Masterclass Google Ads de 6 ore susținut de expertul internațional Brad Geddes
  • 2 zile de Expo cu peste 20 de furnizori de servicii E-Commerce pentru magazinele online
  • Networking cu peste 1.000 de participanți C-level (elita pieței din România și Europa de Est)
  • Gala Premiilor eCommerce, deschisă de trupa Amadeus și găzduită de Andi Moisescu

 

Ultima săptămână de înscrieri Very-Early-Bird la GPeC SUMMIT

Până pe 9 octombrie 2018, ora 23:59, este valabilă Oferta Very-Early-Bird care aduce cele mai mici prețuri pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie, respectiv 119 EUR + TVA/persoană pentru ambele zile de eveniment.

Cei care își doresc să participe la prima zi de Conferință din cadrul GPeC SUMMIT (12 noiembrie) și la Masterclass-ul Google Ads de 6 ore din 13 noiembrie, pot selecta biletul 2-Day-Pass-Special cu doar 149 EUR + TVA/persoană.

Începând cu data de 10 octombrie, prețurile biletelor de acces cresc cu 30, respectiv 40 de euro.

Înscrierile la GPeC SUMMIT se fac completând formularul online de pe website-ul GPeC. Detaliile despre eveniment pot fi consultate pe website-ul organizatorilor --> https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin