MerchantPro: Creștere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin inițiativa Oxigen prin eCommerce

07 May 2020

MerchantPro, platformă locală SaaS de e-commerce, a înregistrat o creștere cu 300% a numărului de magazine online noi în luna aprilie. De asemenea, aprilie a înregistrat o creștere de 99.5% a valorii comenzilor plasate la magazinele din platformă, față de perioada similară din 2019, precum și o creștere cu peste 40% față de luna martie 2020.

MerchantPro: Creștere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin inițiativa Oxigen prin eCommerce

Initiativele de creare de noi magazine online au fost înregistrate în cadrul programului Oxigen prin eCommerce, lansată de MerchantPro la finalul lunii martie. Prin intermediul acestuia, comercianții cu afaceri offline, puternic afectați de restricțiile impuse de autorități, sunt asistați de specialiști pentru lansarea rapidă a unui magazin online complet funcțional pe platforma MerchantPro, cunoscută până recent ca ShopMania BIZ.

Astfel, în aprilie, numărul de conturi noi create în vederea lansării de magazine online a crescut cu 300%, cele mai active fiind segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare și de frumusețe, sport, hobby, mobilă, bricolaj și decorațiuni.

Pe lângă asistența oferită de echipa de specialiști, în cadrul Oxigen prin eCommerce comercianții beneficiază de acces gratuit la platformă și o serie de soluții disponibile în cadrul acesteia, precum și de consultanță specializată în soluții de vânzare online. 

MerchantPro este o soluție SaaS foarte accesibilă, iar funcționalitățile recent lansate pe care ne-am concentrat au venit în sprijinul comercianților ale căror magazine online le găzduim. Noua integrare cu eMag Marketplace, soluția de interconectare și gestiune de tip multi-warehouse, modulul de sincronizare și administrare multi-store sau noile automatizari pentru crearea de oferte promotionale sunt câteva dintre soluțiile pe care le-am introdus recent, pentru a eficientiza administrarea afacerii pentru comercianți, inclusiv pentru cei care administrează și un business offline in paralel și nu in ultimul rand pentru a optimiza experienta pentru clienții acestora –spune Arthur Radulescu, Fondator ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

Creștere de 90%, susținută de interesul ridicat față de achizițiile online

La nivelul celor aproape 1500 de magazine online active din platforma MerchantPro, în Romania în luna aprilie numărul de tranzacții a crescut cu 90% față de aprilie 2019, în timp ce din perspectiva valorii, creșterea a fost de 99,5%.

Dinamica față de luna trecută a fost de asemenea pozitivă. Numărul comenzilor a crescut cu 50%, iar valoarea cu 40%.

Cifrele din platforma MerchantPro indică un interes în creștere al publicului față de produsele online. Privind la nivel de săptămână –week over week –față de anul trecut, încă din martie numărul tranzacțiilor online a crescut constant, până la un vârf de +165% în ultima săptămână din aprilie Este de așteptat ca, având în vedere migrarea cumpărătorilor către online, trendul pozitiv să se mențină și în perioada următoare. Comportamentul de consum s-a schimbat fundamental și cel mai probabil o parte dintre românii care au descoperit avantajele și confortul de a comanda online vor rămâne fideli acestui mediu de vânzare –adaugă Arthur Radulescu.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse. În luna aprilie, acestea au înregistrat un număr total de aproape 250.000 tranzacții. 

MerchantPro a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul