MerchantPro: Creștere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin inițiativa Oxigen prin eCommerce

07 mai 2020

MerchantPro, platformă locală SaaS de e-commerce, a înregistrat o creștere cu 300% a numărului de magazine online noi în luna aprilie. De asemenea, aprilie a înregistrat o creștere de 99.5% a valorii comenzilor plasate la magazinele din platformă, față de perioada similară din 2019, precum și o creștere cu peste 40% față de luna martie 2020.

MerchantPro: Creștere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin inițiativa Oxigen prin eCommerce

Initiativele de creare de noi magazine online au fost înregistrate în cadrul programului Oxigen prin eCommerce, lansată de MerchantPro la finalul lunii martie. Prin intermediul acestuia, comercianții cu afaceri offline, puternic afectați de restricțiile impuse de autorități, sunt asistați de specialiști pentru lansarea rapidă a unui magazin online complet funcțional pe platforma MerchantPro, cunoscută până recent ca ShopMania BIZ.

Astfel, în aprilie, numărul de conturi noi create în vederea lansării de magazine online a crescut cu 300%, cele mai active fiind segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare și de frumusețe, sport, hobby, mobilă, bricolaj și decorațiuni.

Pe lângă asistența oferită de echipa de specialiști, în cadrul Oxigen prin eCommerce comercianții beneficiază de acces gratuit la platformă și o serie de soluții disponibile în cadrul acesteia, precum și de consultanță specializată în soluții de vânzare online. 

MerchantPro este o soluție SaaS foarte accesibilă, iar funcționalitățile recent lansate pe care ne-am concentrat au venit în sprijinul comercianților ale căror magazine online le găzduim. Noua integrare cu eMag Marketplace, soluția de interconectare și gestiune de tip multi-warehouse, modulul de sincronizare și administrare multi-store sau noile automatizari pentru crearea de oferte promotionale sunt câteva dintre soluțiile pe care le-am introdus recent, pentru a eficientiza administrarea afacerii pentru comercianți, inclusiv pentru cei care administrează și un business offline in paralel și nu in ultimul rand pentru a optimiza experienta pentru clienții acestora –spune Arthur Radulescu, Fondator ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

Creștere de 90%, susținută de interesul ridicat față de achizițiile online

La nivelul celor aproape 1500 de magazine online active din platforma MerchantPro, în Romania în luna aprilie numărul de tranzacții a crescut cu 90% față de aprilie 2019, în timp ce din perspectiva valorii, creșterea a fost de 99,5%.

Dinamica față de luna trecută a fost de asemenea pozitivă. Numărul comenzilor a crescut cu 50%, iar valoarea cu 40%.

Cifrele din platforma MerchantPro indică un interes în creștere al publicului față de produsele online. Privind la nivel de săptămână –week over week –față de anul trecut, încă din martie numărul tranzacțiilor online a crescut constant, până la un vârf de +165% în ultima săptămână din aprilie Este de așteptat ca, având în vedere migrarea cumpărătorilor către online, trendul pozitiv să se mențină și în perioada următoare. Comportamentul de consum s-a schimbat fundamental și cel mai probabil o parte dintre românii care au descoperit avantajele și confortul de a comanda online vor rămâne fideli acestui mediu de vânzare –adaugă Arthur Radulescu.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse. În luna aprilie, acestea au înregistrat un număr total de aproape 250.000 tranzacții. 

MerchantPro a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.

Aplicații software recomandate

Blugento este soluția eCommerce SaaS completă & stabilă  

Citește tot arrow_forward

VTEX este o soluție de comerț globală, end-to-end, complet integrată, cu capabilități native de marketplace și OMS.

Citește tot arrow_forward

În contextul economic actual, un element cheie pentru dezvoltarea oricărei afaceri este eficientizarea relațiilor cu clienții. Prin urmare, dacă modelul de business al companiei tale presupune vânzarea la volum mare, implementarea unei soluții...

Citește tot arrow_forward

Tehnologia web face ca inclusiv tranzacțiile comerciale între companii să se poata realiza cu viteza și precizia specifice canalului de vânzări online. Indiferent de domeniul în care activează și de natura produselor comercializate, în zile...

Citește tot arrow_forward

Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de spe...

Citește tot arrow_forward

Optimall WebAPI este o soluție software care te ajută la administrarea magazinelor Online. WebAPI facilitează sincronizarea comenzilor, facturilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune ERP. 

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Groupama Asigurări lansează un chatbot dedicat comunicării interne

Pentru a facilita comunicarea facilă a informațiilor în interiorul companiei, Groupama Asigurări a ales să implementeze chatbot-ul Ioana, care le răspunde angajaților la toate întrebările pe care le au în raport cu noile procese de lucru în contextul COVID-19.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Volkswagen pariază pe maketplace-uri pentru creșterea digitalizării

Conform Reuters, Volkswagen AG (VOWG_p.DE), cel mai mare producător auto din Europa, își extinde platforma bazată pe tehnologii în cloud, având în plan dezvoltarea unui marketplace dedicat vânzării soluțiilor software industriale de către entități enterprise.

Citește articolul arrow_forward