MerchantPro aloca o echipa dedicata de suport pentru sustinerea afacerilor locale in tranzitia rapida catre eCommerce

26 martie 2020

MerchantPro, platforma SaaS de e-commerce cunoscuta pana recent ca ShopMania BIZ, lanseaza un program de sustinere a afacerilor locale cu operatiuni fizice, in cadrul caruia acestea sa poata lansa rapid magazine online prin care sa sprijine, cel putin partial, continuarea activitatii.

MerchantPro aloca o echipa dedicata de suport pentru sustinerea afacerilor locale in tranzitia rapida catre eCommerce

Astfel, MerchantPro aloca o parte din echipa sa pentru a asista afacerile locale cu magazine offline, puternic afectate de starea de urgenta si contextul epidemiologic. 7 specialisti in eCommerce din echipa MerchantPro sunt dedicati incepand de astazi pentru implementarea in timp record a unui magazin online complet functional pe platforma MerchantPro.

In cadrul acestei initiative de sprijin, intitulate Oxigen prin eCommerce, afacerile offline pot beneficia de asemenea de acces gratuit la platforma de eCommerce MerchantPro.

Datele din platforma MerchantPro arata ca segmentul online inregistreaza evolutii pozitive in aceasta perioada, cum era de altfel de asteptat. Saptamana trecuta, s-au inregistrat cresteri semnificative ale numarului tranzactiilor si valorii medii ale comenzilor, cu 25% si respectiv 22% fata de aceeasi saptamana a anului anterior. Credem astfel ca, pentru afacerile de retail care functionau pana nu demult in spatii offline, lansarea unui magazin online care sa propuna chiar si o oferta partiala de produse poate fi o solutie pentru continuarea activitatii economice in aceasta perioadadeclara Arthur Radulescu, Director General ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro.

Pe langa suportul alocat intern de echipa MerchantPro, demersul Oxigen prin eCommerce vizeaza si atragerea altor specialisti eCommerce care pot veni in sprijinul afacerilor locale nevoite sa se adapteze la vanzarile online intr-un timp foarte scurt, in conditii de siguranta, precum specialisti in marketing online, social media, fotografi etc.

MerchantPro este o solutie SaaS pentru eCommerce foarte usor de integrat in fluxul firesc operational al unui business. Antreprenorii si cei implicati in afaceri locale offline sunt insa acum intr-o situatie fara precedent, in care orice ajutor pentru tinerea pe linia de plutire a afacerii lor este foarte important. Prin urmare, am alocat o parte din echipa noastra care sa-i asiste cu know how, sfaturi si solutii pentru procesul de lansare a magazinului online.  Prin profilul sau de SaaS, platforma MerchantPro permite oricum lansarea in foarte scurt timp a unui magazin online complet echipat, fara necesitatea ca detinatorii acestuia sa aiba cunostinte tehnice, dar acest taskforce pe care l-am alocat vine sa accelereze si mai mult procesul. De asemenea, am initiat deja discutii cu parteneri care ar putea asigura partea de procesare plati sau curierat, dar facem un apel la solidaritate si catre toti cei care pot oferi servicii conexe gratuite sau la preturi speciale pentru magazinele care fac pasii catre online fortati de contextul socio-economic actual –adauga Arthur Radulescu.

In martie, crestere de 18% a numarului tranzactiilor fata de anul trecut

Primele trei saptamani din luna martie au adus o crestere de 18% a numarului de comenzi preluate de magazinele online din platforma MerchantPro, fata de aceeasi perioada a lui 2019. Sapamana trecuta (16-22 martie), cresterea a fost de 25%, in timp ce in prima saptamana a lunii martie (2-8 martie) dinamica a fost de +13% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

La nivelul celor peste 1.000 magazine online care functioneaza pe platforma MerchantPro se remarca o crestere semnificativa fata de anul anterior, semn ca publicul se indreapta tot mai mult catre comenzile online pentru a-si satisface nevoile de trai si de adaptare la situatia actuala, de la produse de ingrijire, curatenie sau alimentare, pana la produse din categoriile fashion sau home&deco, spune Arthur Radulescu.

Ca urmare a indemnului general de a evita folosirea platilor numerar si a limita interactiunea cu personalul firmelor de curierat, platile efectuate online la nivel de platforma MerchantPro s-au dublat in cea de-a treia saptamana din martie fata de inceputul lunii.

Magazinele online active care utilizeaza platforma MerchantPro in Romania au listate un numar total de peste 5 milioane de produse.

MerchantPro a inregistrat anul trecut afaceri de 500.000 euro, in crestere cu 15% fata de 2019.

Aplicații software recomandate

Blugento este soluția eCommerce SaaS completă & stabilă  

Citește tot arrow_forward

VTEX este o soluție de comerț globală, end-to-end, complet integrată, cu capabilități native de marketplace și OMS.

Citește tot arrow_forward

În contextul economic actual, un element cheie pentru dezvoltarea oricărei afaceri este eficientizarea relațiilor cu clienții. Prin urmare, dacă modelul de business al companiei tale presupune vânzarea la volum mare, implementarea unei soluții...

Citește tot arrow_forward

Tehnologia web face ca inclusiv tranzacțiile comerciale între companii să se poata realiza cu viteza și precizia specifice canalului de vânzări online. Indiferent de domeniul în care activează și de natura produselor comercializate, în zile...

Citește tot arrow_forward

Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de spe...

Citește tot arrow_forward

Optimall WebAPI este o soluție software care te ajută la administrarea magazinelor Online. WebAPI facilitează sincronizarea comenzilor, facturilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune ERP. 

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Groupama Asigurări lansează un chatbot dedicat comunicării interne

Pentru a facilita comunicarea facilă a informațiilor în interiorul companiei, Groupama Asigurări a ales să implementeze chatbot-ul Ioana, care le răspunde angajaților la toate întrebările pe care le au în raport cu noile procese de lucru în contextul COVID-19.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Volkswagen pariază pe maketplace-uri pentru creșterea digitalizării

Conform Reuters, Volkswagen AG (VOWG_p.DE), cel mai mare producător auto din Europa, își extinde platforma bazată pe tehnologii în cloud, având în plan dezvoltarea unui marketplace dedicat vânzării soluțiilor software industriale de către entități enterprise.

Citește articolul arrow_forward