Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de business, de la vânzări la logistică și service, cu un nivel ridicat de automatizare şi personalizare. Proiectul MAN a contribuit la formarea unei echipe de specialiști precum și la acumulare de expertiză pe domeniul automotive, care împreună au devenit avantajul competitiv al Medialine. Compania a dezvoltat competente specifice acestei industrii, înțelege probleme de business ale clienților și acționează ca un consultant de business înainte de a fi un furnizor de tehnologie.
„Suntem extrem de încântați să celebrăm 10 ani de parteneriat cu Medialine. Un partener implicat puternic în această relație de business, care oferă un nivel ridicat de suport clienților, iar proiectele sunt implementate rapid şi eficient. Le mulțumim pentru că sunt alături de noi și că au încredere în CAS genesisWorld. Ne dorim ca acest parteneriat de succes să fie pe cât mai mulți ani!.” CAS Software AG
În 10 ani, compania a trecut prin toate nivelurile de parteneriat (bronz, silver, gold) iar în 2010 a devenit singurul Developing Center pentru CAS CRM din România. Astăzi Medialine România acționează unitar cu Medialine AG, resursele sunt integrate virtual și scalabil, iar colaborarea în proiecte este naturală. Astfel, cei 15 angajați din sediul de la București sunt parte a echipei Medialine, companie premiată ca “Best System House” de către publicațiile germane Computerwoche şi Channelpartner. Totodată, Medialine România este o companie certificată ISO 270001 și 9001 și compliantă cu cerințele GDPR.
De ce CAS CRM?
Medialine a văzut în CAS CRM un sistem bogat în funcționalități dar totodată foarte flexibil, care se pliază pe cerințele clienților. „Am descoperit CAS CRM încă din anii 90, când lucram in cadrul unei companii IT din Germania. Mi-a plăcut cultura germană a produsului și de aceea am rămas mereu aproape de CAS Software. Ulterior am adus experiența și produsele CAS, atât în portofoliul Medialine cât și pe piața din România. Am apreciat întotdeauna funcționalitățile bogate pe care CAS GenesisWorld le are în versiunea standard, ceea ce face ca proiectele să necesite cotonizări minime, iar timpul de implementare să fie rezonabil. De asemenea, pentru că sistemul oferă aceeași experiență de utilizare pe oricare dintre interfețe: web, mobil, desktop, are o rată de adopție ridicată și implicit o amortizare mai rapidă a investiției. Aceste aspecte, fac din CAS CRM o soluție potrivită pentru piața și mentalitatea antreprenorială din România” afirmă Arthur Iridon, Director General Medialine România.
Din perspectiva Medialine, lansarea versiunii cloud a CAS genesisWorld va fi un pas important pentru creșterea cotei de piață în România. Clienții vor putea cumpăra un sistem CRM foarte performant fără să aibă un efort financiar mare la achiziție. Plata unei subscripții lunare va reduce riscul financiar și va încuraja tot mai multe companii să adopte un nou mod de lucru bazat pe CRM, indiferent de dimensiune sau specificul activității. Medialine exploatează puterea cloud-ului prin conceptul Vicinity, care implică instalarea unei infrastructuri IT elastice și accesibile ca serviciu, chiar în locația clienților. Aceștia plătesc doar resursele utilizate, fără costuri la achiziție și fără grijă serviciilor de configurare, mentenanță și actualizare. Pentru clienții care nu dețin infrastructura, Medialine oferă servicii complete de hosting în propriul DataCenter.
Integrarea de sisteme ca avantaj competitiv
Medialine derulează cu precădere proiecte complexe, alături de companii mijlocii si mari care utilizează mai multe sisteme informatice, nu doar CRM. În astfel de proiecte, Medialine integrează CAS CRM cu alte soluții de business aflate în portofoliu, atât ERP cât și Business Intelligence, DMS etc. Astfel, capacitatea de integrare a unor soluții cheie pentru orice organizație (gestiune economică, vânzări și raportare date) a deveni in timp un avantaj competitiv pentru Medialine. Clienții au nevoie de sisteme integrate complexe, în care CRM-ul este doar o componentă. Pentru a facilita acest proces, Medialine a dezvoltat GetSmart, un conector universal care permite integrări rapide cu soluțiile altor furnizori, atât locali cât și internaționali.
„Clienții Medialine sunt companii care au mii de produse în portofoliu, multipli parteneri de afaceri, sute de livrări și încasări în fiecare zi, și pentru care integrarea sistemelor IT este esențială. Amprenta noastră în piața este mare, iar echipa are specializări numeroase. Astfel, putem să abordăm o gamă extinsă de probleme și să oferim soluții complexe. Este avantajul integratorului, care nu este limitat de o singură tehnologie,” mai afirmă Arthur Iridon, Director General Medialine România.
Un alt avantaj pentru Medialine este disponibilitatea resurselor. Compania are în mod curent șapte angajați cu certificări pe domeniul CRM, însă poate escala bidirecțional cu reprezentanța din Germania. Este un schimb de expertiză foarte util și care aduce un plus de maturitate în abordarea proiectelor cât și o mai bună încadrare în timp și implicit în buget.Planuri de viitorPentru următorii ani, Medialine se va concentra clienți cu procese mature de business, cărora le poate oferi produse și servicii cu valoare adăugată mare. CAS CRM rămâne unul dintre atu-uri, bine plasat într-un careu de tehnologii performante. În 2019-2020, Compania vizează recâștigarea poziției de Gold Partner prin derularea unui număr semnificativ de proiecte noi. Totodată, orientarea către cloud rămâne un obiectiv relevant pe termen lung.
„Piața locală de CRM are un potențial ridicat, însă nevoia de informare și educare a prospecțiilor este ridicată. Mulți antreprenori nu percep impactul real pe care un sistem CRM îl are asupra activității și prin urmare sunt reticenți în alocarea bugetelor. Cunoaștem aceste oportunități și ne-am propus să facem din CAS GenesisWorld un vârf de lance în activitatea noastră pe piața din România. Avem capacitatea, atât ca resurse cât și că expertiză, să derulăm proiecte mari, atât în România cât și pe alte piețe din regiune. Pentru Medialine, cerințele clienților primează, din fericire însă ori de câte ori am dorit să-i oferim clientului cea mai bună soluție de gestiune a vânzărilor, am ajuns de fiecare dată la CAS genesisWorld”, încheie Arthur Iridon, Director General Medialine România.