Comunitatea de eCommerce din zona Transilvaniei este așteptată mâine și poimâine, adicâ in zilele de 21 si 22 Octombrie 2015 la Grand Hotel Italia 5*, pentru a lua parte la cea de-a cincea ediție a ExpoConferintei de comert electronic TeCOMM.
În online, consumatorii iși doresc mereu mai mult- ei vor să fie priviți ca indivizi, astfel incât să le fie recunoscute preferințele și din fața monitorului, dorind să aibă experiențe similare cu cele pe care le primesc in offline. Deși folosirea cardurilor este polarizată in rândul românilor, optimizarea site-urilor pentru mobile si asigurarea unei experiențe de plată cat mai fluide si simple, maximizeaza vânzarile. Si strategiile de marketing poartă un rol important in dezvoltarea business-urilor online, alături de intelegerea profilului clientului.
Despre toate acestea si nu numai, cei care s-au înscris la conferința de eCommerce din această săptamână vor lua parte, in două zile dedicate eCommerce-ului, cu panel-uri de dezbateri si workshop-uri strategice. Evenimentul reunește peste 300 de retaileri online si din domeniile conexe care doresc sa-și dezvolte si sa-și imbunătațescă business-urile, alături de cei peste 30 de speakeri profesioniști din agenții si magazine online din UK, Rusia si România, contribuitori la evoluția industriei de eCommerce.
In acest context, TeCOMM - conferința de eCommerce, eveniment organizat de Libero Events, aduce in atenție debate-uri dedicate proprietarilor de magazine online si celor din domeniile conexe, precum“8 Nightmares for Online Shops”, “Hope is not a strategy” și o discuție destinată vânzarilor de “Black Friday”. Tema centrală a acestei ediții este ”Power to the Customers”. Tot pe 21 octombrie, în paralel cu dezbaterile si prezentarile din cadrul TeCOMM, are loc Digital Travel Forum, un eveniment conex dedicat celor care activează în domeniul turismului. Paravion, Google, Traveo şi Conectoo sunt companiile care vor susţine workshopuri despre cele mai eficiente strategii de marketing adaptate la profilul unui business de turism. In 21 octombrie, participanții sunt invitați si la petrecerea ce va avea loc la localul Zona, powered by Urgent Cargus.
A doua zi a evenimentului, 22 octombrie, va fi imparțită pe trei săli, cuprinzând un debate despre „Black Friday Strategies” si 12 workshopuri tematice din care 4 workshopuri vor fi adresate marketingului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM). În cadrul acestor sesiuni de workshop-uri, participanții iși vor putea exprima, ideile sau intrebarile, pentru a obține raspunsuri avizate de la experții in domeniu.
Pe tot parcursul evenimentului va exista o Zona Expoziționala, care îi va reuni pe principalii furnizori de servicii de comerț electronic din România.
La Cluj-Napoca in 21-22 octombrie, vor lua cuvântul reprezentanți ai brandurilor de renume (UrgentCargus, IKEA, MasterCard, Altex, Google România, Paravion, FAN Courier, MobilPay, ProfitShare, Conectoo, Bitdefender, Best Kids, Banca Transilvania, Flanco, Retargeting, laModa – cel mai mare magazin online din Rusia), alături de keynote speakeri, nume recunoscute pe plan internațional precum Chloë Thomas (UK), inclusă in Top 10 Analisti de eCommerce din lume (Power Retail Australia), Kath Pay (UK), care face parte din World's Top 50 Email Marketing Influencers (Vocus, 2014), Nikita Kiselev (LaModa) și Russell Sutton (UK- ConversionWorks). Aceștia vor vorbi despre situația curentă a pieței, rezultate si solutii eficiente, oportunități, provocări si strategii, despre cum tratează experții diferitele probleme din sfera ecommerce.
Evenimentul dedicat eCommerce-ului se află la cea de-a cincea ediție și va avea loc in perioada 21-22 Octombrie, in Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia*****. Participanții vor putea lua parte si la zona expozițională, care aduce împreună principalii furnizori de servicii de comerț electronic.