How to Web Conference 2015 aduce la București antreprenori și profesioniști cunoscuți la nivel global

20 oct. 2015 20 oct. 2015

Peste 30 de antreprenori și profesioniști cunoscuți în industria de tehnologie la nivel global vor urca pe scena How to Web Conference 2015 pe 26 & 27 noiembrie pentru a împărtăși bune practici, studii de caz concrete și lecții din propria experiență.

How to Web Conference 2015 aduce la București antreprenori și profesioniști cunoscuți la nivel global

Peste 30 de antreprenori și profesioniști cunoscuți în industria de tehnologie la nivel global vor urca pe scena How to Web Conference 2015 pe 26 & 27 noiembrie pentru a împărtăși bune practici, studii de caz concrete și lecții din propria experiență. Aceștia vor aborda teme precum dezvoltarea de produse tech cu potențial și lansarea lor la scară globală, product marketing, content marketing, growth hacking sau formarea și gestiunea echipelor. Biletele de tip Very Early Bird sunt disponibile până miercuri, 21 octombrie, pe site-ul evenimentului.

Organizat în colaborare cu Telekom Romania, IXIA, Bitdefender și CyberGhost, How to Web Conference 2015 aduce împreună invitați cunoscuți la nivel internațional și peste 1000 de reprezentanți ai comunității profesioniștilor în tehnologie din regiune. Pe 26 & 27 noiembrie, la București, aceștia vor discuta despre inovație în tehnologie, dezvoltarea de produse cu potențial la nivel global, antreprenoriat și investiții, vor descoperi tendințele actuale și vor beneficia de oportunități de networking cu actori relevanți din industria de tech.

Scena principală a conferinței este adresată fondatorilor de startup-uri și profesioniștilor în tehnologie care lucrează la produse cu creștere rapidă și se confruntă cu provocări legate de produs și funcționalitățile acestuia, scalare, creșterea bazei de date de utilizatori, marketing, vânzări sau managementul echipelor. Startup-urile early stage vor putea afla mai multe despre obținerea de investiții, relația cu investitorii sau experiența într-un program de accelerare participând la prezentările și panelurile care vor avea loc pe cea de a doua scenă a conferinței.

Studii de caz prezentate de antreprenori de succes

Jan Reichelt, Co-Fondator și Președinte Mendeley, este unul dintre cei mai influenți antreprenori britanici și, alături de Co-Fondatorii săi, a primit premiul "European Founders of the Year 2013" oferit de TechCrunch în cadrul The Europas. Jan va spune povestea Mendeley, de la idee până la exit, și modul în care a reușit să obțină finanțări de tip Venture Capital de câteva milioane de dolari și să crească produsul până la 4 milioane de utilizatori și 150+ angajați, transformând astfel comunicarea în domeniul cercetării științifice.

Despre dezvoltarea unui produs de succes la scară globală, din Europa de Sud-Est, va vorbi Uldis Leiterts, Co-Fondator al Infogr.am, companie care permite utilizatorilor să spună povești folosind datele. Având peste 20 milioane de utilizatori, Infogr.am este astăzi cel mai utilizat software pentru crearea de infografice din întreaga lume, iar printre clienții săi se numără The Huffington Post, Amnesty International și BBC.

Larry Gâdea este Fondator și CEO al Envoy, startup care ajută companiile să își gestioneze vizitatorii și care a încheiat recent o rundă de investiții de 15 milioane USD condusă de Andreessen Horowitz. Având peste 1 milion de vizitatori înregistrați, Envoy este folosit în 1000+ de birouri din întreaga lume, este disponibil în 9 limbi, iar numărul de utilizatori crește lunar cu peste 20%. Larry a fost unul dintre cei mai tineri angajați ai Google, Software Enginner la Twitter, și va urca pe scena How to Web pentru a vorbi despre lecțiile învățate din experiența sa.

Product management: despre lansare, creștere și gestionarea echipei unui produs

Co-Fondator al Mind the Product (unul dintre primele 10 bloguri pentru product manageri din lume) și Product Tank (o comunitate globală cu peste 6000 membri în 25+ orașe), Martin Eriksson, va vorbi despre dezvoltarea unui produs la scară gloală și organizarea echipei de produs. Profesionist cu peste 18 ani de experiență în domeniu, Martin este pasionat de design și user experience și a definit de-a lungul timpului strategii de produs pe care le-a implementat ulterior cu succes în diferite companii.

Kalman Kemenczy, Director of Product, Prezi.com, va vorbi despre provocările întâlnite atunci când dezvolți un produs inovativ și va prezenta studiul de caz al Prezi, un instrument care ajută utilizatorii să creeze prezentări și să spună povești. Despre lansarea unui produs va vorbi Edial Dekker, Co-Fondator Gidsy & Hack de Overheid, și ex-Senior Product Manager Eventbrite, care va prezenta bune practici în domeniu.

Strategii de marketing & creștere prezentate de profesioniști remarcabili

Având o experiență de peste 12 ani în digital marketing, Sujan Patel este Co-Fondator al ContentMarketer.io, un instrument care ajută utilizatorii să automatizeze și să scaleze campaniile de content marketing, autor al “100 Days of Growth” și al “Content Marketing Playbook”, și contributor pentru Forbes, Inc.com, Wall Street Journal și Entrepreneur. Sujan va urca pe scena How to Web Conference 2015 pentru a prezenta unele dintre cele mai eficiente tactici de growth hacking.

Despre strategii de content marketing și modul în care poți dezvolta un produs prin conținut va vorbi John Collins, Managing Editor, Intercom, o platformă de comunicare cu clienții care a folosit cu succes conținutul pentru a-și consolida brand-ul și a-și extinde baza de date de clienți. John coordonează blogul Insite Intercom, vizitat de mii de utilizatori lunar, precum și cărțile, podcast-urile, social media, și alte proiecte de content marketing ale companiei.

John Bernard, Global Marketing Director al Mozilla, coordonează strategia de extindere globală pentru Firefox OS, sistem de operare mobile care a fost introdus cu succes în 46 de țări de la lansarea sa în 2013. John a fost desemnat “UK Marketer of the Year” de revista Marketing Week și va vorbi despre modul în care poți dezvolta o strategie de marketing care să te ajute să te diferențiezi.

Iar exemplele pot continua. Lista completă a invitaților care au confirmat prezența la How to Web Conference 2015 este disponibilă online pe site-ul evenimentului.

Pe lângă conținutul practic, aplicat, participanții How to Web Conference 2015 vor beneficia de oportunități excelente de networking, atât la evenimentele dedicate, cât și folosind How to Web Meet, aplicație mobilă care îi va ajuta să intre în legătură unii cu alții, să stabilească întâlniri și să primească recomandări de persoane în funcție de interese. În plus, aceștia vor descoperi tendințele actuale și vor avea ocazia să testeze și să asiste la demonstrații de produse inovatoare din domeniul IoT.

How to Web Conference 2015 va avea loc pe 26 & 27 noiembrie la Grand Cinema & More (Baneasa Shopping City) și este un eveniment organizat în colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender, IXIA și CyberGhost, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei în România, Mozilla și Okapi Studio. Biletele de tip Very Early Bird pot fi achiziționate pe site-ul evenimentului până miercuri, 21 octombrie.

În paralel va avea loc și cea a patra ediție Startup Spotlight, competiție și program de mentorat cu premii în valoare totală de 20.000 USD adresat celor mai bune 32 startup-uri  tech din Europa Centrală și de Est. Echipele în căutare de investiții, parteneriate de distribuție, expunere media și conexiuni valoroase în industrie sunt invitate să aplice până pe 30 octombrie pe site-ul programului.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!