Mâine are loc TeCOMM București, evenimentul dedicat magazinelor online

09 Apr 2019

Mâine, 10 aprilie, are loc la București în cadrul JW Marriott Grand Hotel, evenimentul dedicat unei industrii in crestere, cea a ecommerce-ului – TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Proprietari de business online, furnizori din domeniu, start-upuri curajoase, investitori și profesioniști în eCommerce se reunesc pentru o zi de învățare, networking, aflarea unor soluții de business și know-how internațional de la cel mai bine pregătiți oameni din industrie.  

Mâine are loc TeCOMM București, evenimentul dedicat magazinelor online

Agenda completă: bune practici, 16 h de conținut aplicabil, soluții de vânzare la nivel internațional si un spatiu potrivit incheierii de parteneriate

Trendurile din industrie pun accent pe personalizarea experienței de cumpărare a consumatorului final, aspect care se reflectă și în conținutul oferit în cadrul evenimentului. Sub tematica “eCommerce made personal”, peste 20 de speakeri dau mai departe comunității de eCommerce din România din experiența lor într-o singură zi, pe 6 scene diferite:

  1. Main stage – Inovația în eCommerce, automatizarea proceselor, engagement sau cum pot roboții software să eficientizeze task-urile repetitive în eCommerce sunt doar câteva dintre prezentările care contribuie la personalizarea experienței de cumpărare a utilizatorului final. Speakerii prezenți pe scena TeCOMM sunt atât din țară, cât și din străinătate.

Dintre speakerii care vor împărtăși din experiența lor în cadrul evenimentului menționăm: Nick Lansley (Director and Innovation Insider | Nick Lansley’s Innovation Lab) cel care a lansat retailerul Tesco in eCommerce, Jan Lastuvka (CEO | MonkeyData),  Wouter van Horssen (Manager Customer Loyalty @ ING Netherland), Rareș Bănescu (CEO & Founder | Retargeting.biz), Florin Toma (e-Commerce Manager @ DHL Express Romania) și Marius Costin (Country Manager @ PayU).  

  1. Cross-border Forum Stage powered by PayU – TeCOMM în parteneriat cu Gomag creează pentru piața din România ghidul destinat magazinelor online care vor să-și extindă activitatea la nivel internațional. Ghidul este disponibil online în mod gratuit și cuprinde pas cu pas, tot ce are nevoie un business pentru a putea face performanță dincolo de granițele țării: logistică, platformă, curierat, marketing ș.a.m.d.   
  1. Workshop-uri practice despre comunicare, roboți software, AI chatbots,  social media și procese decizionale susținute de Sorin Despot (FinTech Marketer @ Twispay), Gabriel Caramis (CEO @ Woobble), Xenia Muntean (CEO @ Planable.io) și Dan Koblicska – Talent Manager @ Altran România.
  2. Masterclass susținut de Cătălin Matei – CEO @ Increase Media, pune accent pe strategiile de social media care contribuie la dezvoltarea magazinului online în 2019,  personalizat pe fiecare domeniu de activitate, sesiune de întrebări și răspunsuri;
  3. Masterclass susținut de Ivan Imhoff - CEO @ CR Optimization Academy | Cognytive ltd. axat pe psihologia consumatorului, deciziile de cumpărare și metode de cercetare pentru optimizarea ratei de conversie;
  4. Google Atelierul Digital Consultancy – este oportunitatea de a învăța în termeni de performanță cum poți dezvolta un business cu ajutorul Google, având totodată parte și de consultanță gratuită.

Partenerii care contribuie alături de TeCOMM la dezvoltarea industriei de eCommerce: GoMag, Retargeting.biz, Netopia Payments, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed, Moloso, DHL, DevNest, Beez, Pay U, Google, Host Vision, Gun Media, Keez, City Limo, Total Solution, Inovo, Coletaria.ro.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul