Agenda completă: bune practici, 16 h de conținut aplicabil, soluții de vânzare la nivel internațional si un spatiu potrivit incheierii de parteneriate
Trendurile din industrie pun accent pe personalizarea experienței de cumpărare a consumatorului final, aspect care se reflectă și în conținutul oferit în cadrul evenimentului. Sub tematica “eCommerce made personal”, peste 20 de speakeri dau mai departe comunității de eCommerce din România din experiența lor într-o singură zi, pe 6 scene diferite:
- Prima parte a zilei
- Main stage – Inovația în eCommerce, automatizarea proceselor, engagement sau cum pot roboții software să eficientizeze task-urile repetitive în eCommerce sunt doar câteva dintre prezentările care contribuie la personalizarea experienței de cumpărare a utilizatorului final. Speakerii prezenți pe scena TeCOMM sunt atât din țară, cât și din străinătate.
Dintre speakerii care vor împărtăși din experiența lor în cadrul evenimentului menționăm: Nick Lansley (Director and Innovation Insider | Nick Lansley’s Innovation Lab) cel care a lansat retailerul Tesco in eCommerce, Jan Lastuvka (CEO | MonkeyData), Wouter van Horssen (Manager Customer Loyalty @ ING Netherland), Rareș Bănescu (CEO & Founder | Retargeting.biz), Florin Toma (e-Commerce Manager @ DHL Express Romania) și Marius Costin (Country Manager @ PayU).
- Cross-border Forum Stage powered by PayU – TeCOMM în parteneriat cu Gomag creează pentru piața din România ghidul destinat magazinelor online care vor să-și extindă activitatea la nivel internațional. Ghidul este disponibil online în mod gratuit și cuprinde pas cu pas, tot ce are nevoie un business pentru a putea face performanță dincolo de granițele țării: logistică, platformă, curierat, marketing ș.a.m.d.
- A doua parte a zilei:
- Workshop-uri practice despre comunicare, roboți software, AI chatbots, social media și procese decizionale susținute de Sorin Despot (FinTech Marketer @ Twispay), Gabriel Caramis (CEO @ Woobble), Xenia Muntean (CEO @ Planable.io) și Dan Koblicska – Talent Manager @ Altran România.
- Masterclass susținut de Cătălin Matei – CEO @ Increase Media, pune accent pe strategiile de social media care contribuie la dezvoltarea magazinului online în 2019, personalizat pe fiecare domeniu de activitate, sesiune de întrebări și răspunsuri;
- Masterclass susținut de Ivan Imhoff - CEO @ CR Optimization Academy | Cognytive ltd. axat pe psihologia consumatorului, deciziile de cumpărare și metode de cercetare pentru optimizarea ratei de conversie;
- Google Atelierul Digital Consultancy – este oportunitatea de a învăța în termeni de performanță cum poți dezvolta un business cu ajutorul Google, având totodată parte și de consultanță gratuită.
- Pe tot parcursul zilei însă, participanții au la dispoziție accesul în Brella - platforma de networking intuitiv implementată pentru prima dată în România. Accesul în platformă se face în cinci pași simpli: descărcarea aplicației (disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS), logarea cu un singur clik, introducerea codului de eveniment tecomm2019, setarea intereselor și happy networking!
- Totodată, pe parcursul zilei, speakerii sunt prezenți în zona expozițională pentru a răspunde întrebărilor și a se implica în discuții cu participanții. Organizatorii evenimentului, Libero Events, încurajează participanții să fie cât mai implicați și să pună întrebările care îi ajută în rezolvarea situațiilor din practică.
Partenerii care contribuie alături de TeCOMM la dezvoltarea industriei de eCommerce: GoMag, Retargeting.biz, Netopia Payments, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed, Moloso, DHL, DevNest, Beez, Pay U, Google, Host Vision, Gun Media, Keez, City Limo, Total Solution, Inovo, Coletaria.ro.