LIDL DIGITAL LANSEAZĂ ÎN PREMIERĂ ÎN ROMÂNIA SKY HIGH TECH TALK – UN EVENIMENT LA 50 DE METRI ÎNĂLȚIME

27 septembrie 2019

Lidl Digital, centrul de excelență în IT al Lidl Discount, lansează în premieră în România Sky High Tech Talk – un dialog despre tehnologie, purtat la 50 de metri înălțime, în aer

LIDL DIGITAL LANSEAZĂ ÎN PREMIERĂ ÎN ROMÂNIA SKY HIGH TECH TALK – UN EVENIMENT LA 50 DE METRI ÎNĂLȚIME

Lidl Digital vine în această toamnă cu o provocare inedită pentru pasionații de tehnologie – un schimb de experiență în ceea ce privește microserviciile, care reprezintă noua revoluție din arhitectura de dezvoltare software după DevOps. Dialogul se va desfășura la 50 de metri înălțime, în timp ce participanții sunt suspendați în aer. Evenimentul are loc pe 14 octombrie, în grădina hotelului Caro și este organizat în parteneriat cu platforma Dinner in the Sky.

Sky High Tech Talk este un concept unic în România prin care Lidl Digital va conecta experți cu oameni pasionați de software development, mai precis, de subiectul microserviciilor și potențialul acestora în viitorul dezvoltării de software, pentru a împărtăși experiențe, idei și povești, soluții și tendințe din domeniul IT, într-un cadru  spectaculos.

Evenimentul Sky High Tech Talk îl va avea ca invitat pe Boris Sucker, Managing Director IT Strategy, Organization and Architecture @ Lidl Digital.

,,Acest subiect figurează pe agenda multor companii din IT-ul local. Este o oportunitate să aducem împreună membrii comunității din București și să facilităm schimbul de opinii. Există multe elemente comune între companiile de software din România, procese și transformări de care ne lovim cu toții. Ne dorim să deschidem o discuție la care poate participa oricine este interesat de microservices și product organisation. Scopul este de a contribui la înțelegerea direcției în care merge industria, de a semnala pasionaților de software din București cea mai modernă viziune în ceea ce privește bunele practici de dezvoltare produse și servicii software.” – a declarat Octavian Ichim, Director Lidl Digital România.

Participarea la eveniment este gratuită și deschisă tuturor celor interesați de microservicii, însă numărul de locuri este limitat la 22 din cauza capacității platformei. Pentru a lua parte la Sky High Tech Talk este necesară completarea formularului disponibil pe site-ul www.skyhightalks.ro.

Despre Lidl Digital

Lidl Digital este divizia de e-commerce a Lidl, care susține și completează operațiunile offline ale retailerului german. Lidl Digital face parte din Grupul Schwarz cu sediul în Neckarsulm, Germania și este una dintre primele companii europene care a intrat pe piața de discount online.

De mai bine de 10 ani, Lidl Digital dezvoltă modelele de afaceri digitale ale Lidl în calitate de specialist în e-commerce. Cu sedii în Neckarsulm și Berlin și hub-uri de tehnologie în Barcelona, București și Sofia, Lidl Digital coordonează la nivel internațional implementarea și îmbunatățirea continuă a site-urilor web și aplicațiilor din portofoliu.

Fluiditatea proceselor caracterizează activitatea zilnică a Lidl Digital. În calitate de discounter online, Lidl Digital acordă o importanță deosebită celui mai bun raport calitate - preț pentru produsele și serviciile oferite clienților săi.  

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward