La Future Retail Solutions, divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital ne-a arătat cum se transformă actul de cumpărare într-o experiență

23 mai 2018

În cadrul Future Retail Solutions, prima expoziție din România dedicată industriei de retail, agenția specializată în consumer interactions Syscom Digital a oferit un veritabil spectacol tehnologic, punând în scenă inovația și logistica de ultimă oră. Accentul a fost pus pe interacțiunea dintre brand și consumator: când produsul își întâlnește publicul, diferența o face capacitatea de a transforma o ieșire la shopping într-o experiență memorabil

La Future Retail Solutions, divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital ne-a arătat cum se transformă actul de cumpărare într-o experiență

Toate dispozitivele prezentate la expoziție fac parte din divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital, înființată în anul 2016. Prin intermediul acestei divizii, agenția derulează proiecte și campanii de marketing experențial, o modalitate eficientă și spectaculoasă de a-i implica pe consumatori, oferindu-le posibilitatea de a interacționa cu brand-ul într-un mod creativ.

Industria de retail este astăzi în totalitate digitalizată, iar instrumentele de marketing online sunt nelipsite în comunicarea cu consumatorii. În acest context “zgomotos” în care aproape toți producătorii și distribuitorii lansează într-un ritm alert mesaje și oferte promoționale, consumatorii vor reacționa cu precădere la brand-urile a căror voce este mai puternică și memorabilă, reușind astfel să se diferențieze. Din 2016, odată cu înființarea diviziei noastre de marketing experiențial, suntem inițiatorii și promotorii unui mod nou și inovativ de promovare, care merge dincolo de mediul online, pentru că o experiență digitală totală îi ține pe consumatori conectați și atunci când aceștia sunt offline”, este de părere Maia Novolan, managing director Syscom Digital.

Instrumentele interactive prezentate de Syscom Digital la Future Retail Solutions au fost “vedetele” evenimentului, demonstrând participanților că posibilitățile de interacțiune și brand engagement sunt, practic, nelimitate.

Conceput pentru afisaj dinamic, device-ul 3Senser se poate personaliza in intregime. Este dotat cu camera, touchscreen cu cel putin doua atingeri simultane, suflante de aer si imprimanta pentru fotografii in format fizic.

Dispozitivul de tip RFID product interactive display poate fi folosit cu succes ca soluție digitală în retail, permițând activări de produs creative. Trebuie doar să ridici un produs și filmul de prezentare este afișat imediat pe ecran. Ecranul touch permite înscrierea în baza de date pentru clienți și campanii legate de produs. În plus, poate imprima pe loc un voucher de reduceri.

Cu ajutorul produsului digital Interactive Shelf utilizatorii pot interacționa cu produsele expuse și vor avea la un touch distanță toate detaliile despre acestea, cât și opțiunea catalogării lor.

Agenția a fost prezentă și cu Galaxy Display, instrumentul proiectat pentru display de produse premium în cadrul prezentărilor de produs sau al activărilor.

Proiectele digitale de tip marketing experențial pe care le derulăm la evenimente indoor și outdoor, în mall-uri, supermarket-uri, la conferinte, în galerii și chiar pe stradă sunt dezvoltate 100% in-house, întrucât echipa noastră dispune atât de expertiză, cât și de logisitica necesare. În același timp, suntem la curent și ne inspirăm permanent din noutățile tehnologice care apar la nivel mondial.”, afirmă Maia Novolan.

Pe o piață competitivă, intersecția dintre marketingul digital, mobil, social și geo-localizat reprezintă o oportunitate încă insuficient exploatată de marketeri. Mecanicile de interactivitate în timp real (in-store, web și Social Media), aplicațiile Kinect pentru consumer interaction, dar și cele interactive dedicate pentru totemuri digitale sau tablete, photobooth-urile cu componente experiențiale, ochelarii VR, vitrinele interactive sau caruselul foto 360 cu integrare în social media sunt numai câteva exemple din activările personalizate pe care profesioniștii în marketing le pot derula pentru o experiență unică de retail.

 Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și digital field marketing.

După numărul de proiecte și cifra de afaceri, Syscom Digital este în prezent unul dintre liderii industriei, derulând proiecte pentru clienți direcți precum Coca-Cola, Danone, LG Electronics, L’Oreal, Help Net, Nestle, Sephora, Timișoreana, Unilever, Ursus, deservind și alte companii și brand-uri prin intermediul agențiilor de publicitate partenere.

Experiential by Syscom Digital

Pentru a continua experiențele declanșate în mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative autentice și mecanici de interacțiune cu consumatorii de tip online2offline și offline2online, cu focus pe rezultate (vânzări). Mecanismele de activare urmăresc fie aducerea consumatorilor din mediul online pentru a finaliza experiența (achiziția) în magazine, fie “ating” consumatorii în mediul offline (galerii comerciale, evenimente, localuri) și duc finalitatea în mediul online, în funcție de obiectivele directe ale responsabililor de brand. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând device-uri digitale speciale – ecrane de tip touch, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile de brand enagement și de tip realitate augmentată, mecanisme cu componente Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360 ș.a.m.d.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward