Robotul, dezvoltat împreună cu UiPath şi RPAbox, este un soft de automatizare care preia acţiunile de rutină ale unui angajat, precum reconcilierea plăţilor în cadrul departamentului financiar, lăsându-i acestuia astfel timp să se concentreze pe acţiunile care generează plus valoare.
Grupul Kruk este un jucător important în industria de management al creanţelor în zona Europei centrale, unde activează de peste 20 de ani, şi desfăşoară operaţiuni în Polonia, România, Spania, Cehia, Slovacia, Italia şi Germania.
Reprezentanţii Kruk România spun că într-un viitor nu foarte îndepărtat, inovaţiile roboticii mecanice şi ale celei de software vor marca activitatea de zi cu zi a companiilor.
”Fiecare proiect dezvoltat este menit să ofere cele mai bune soluţii de plată a datoriilor. Ne ascultăm cu atenţie clienţii, le identificăm nevoile şi le oferim soluţii viabile. Robotul software, pe care noi l-am botezat Primo, este extrem de rapid, precis şi reduce în mare măsură timpul de execuţie al unor operaţii financiare”, a spus Tomasz Ignaczak, directorul general al Kruk România.
La rândul lor, reprezentanţii UiPath afirmă că Robotic Process Automation (RPA) îmbunătăţeşte productivitatea şi angajamentul personalului şi elimină erorile.
”Rezultatele implementărilor pe care le avem cu mai bine de 3.000 de clienţi internaţionali converg către aceeaşi concluzie, că Robotic Process Automation (RPA) îmbunătăţeşte productivitatea şi angajamentul personalului, elimină erorile, creşte viteza de procesare a datelor şi ridică nivelul de satisfacţie în rândul clienţilor. Salutăm iniţiativa KRUK de a porni în România procesul de digitalizare cu suportul RPABox, unul dintre cei mai agili parteneri UiPath”, a declarat Anna Ghica, Head of PR, EMEA la UiPath.