Konica Minolta Cehia achiziționează furnizorul de soluții CRM și ERP WEBCOM

07 iulie 2015

Konica Minolta Cehia anunță achiziția WEBCOM, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții CRM și sisteme de informare ERP pe platforma Microsoft Dynamics din Europa Centrala și de Est.

Konica Minolta Cehia anunță achiziția WEBCOM, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții CRM și sisteme de informare ERP pe platforma Microsoft Dynamics din Europa Centrala și de Est.

Tranzacția face parte din strategia Konica Minolta de  dezvoltare a expertizei IT în Europa Centrală și de Est, fiind cea mai mare investiție realizată de subsidiara din Cehia în extinderea serviciilor IT. Achiziția se va finaliza după aprobarea Oficiului pentru Protecția Concurenței și va intra în vigoare la sfârșitul lunii iulie.

Societatea pe acțiuni WEBCOM este operațională în Cehia din 1998 și a atins o cifră de afaceri de aproape 350 de milioane coroane cehești în 2014 (aproximativ 12,7 milioane de euro). Compania are 140 de angajați și este unul dintre cei mai mari parteneri Microsoft în domeniul sistemelor informatice complexe pentru managementul companiilor și întreprinderilor din Cehia. Konica Minolta va prelua toate activitățile comerciale WEBCOM și angajații companiei, integrând serviciile furnizate în portofoliul propriu de produse și servicii. WEBCOM va continua să își desfășoare activitatea separat, sub marca proprie, și își va păstra conducerea actuală, directorul executiv Stanislav Hlobilek devenind membru al echipei de management Konica Minolta Cehia.

Tomáš Bednář, Managing Director al Konica Minolta Business Solutions Cehia: “Această achiziție susține strategia noastră globală de a ne transforma într-un adevărat furnizor de servicii IT. WEBCOM are un succes și performanțe importante în domeniul său de activitate și, astfel, nu intenționăm să intervenim în operațiunile sau în structura sa. Dimpotrivă, dorim să îî oferim oportunități de creștere pe piețele străine în care Konica Minolta desfășoară deja afaceri. Parteneriatul nostru se va concentra pe dezvoltarea de noi servicii și configurarea abordării noastre comune pentru clienții.”

Pentru a-și consolida poziția în domeniul serviciilor IT în Europa, Konica Minolta a realizat achiziții similare în ultimii ani în țări precum Germania (Raber + Märcker GmbH, acum Konica Minolta IT Solutions GmbH) și Franța (Serians SAS). Astfel, obiectivul Konica Minolta este să creeze treptat o rețea de colaborare la nivel european între companiile IT din grup, cu scopul de a consolida poziția de lider a grupului la nivel mondial.

Stanislav Hlobilek, director executiv al WEBCOM: “Integrarea în grupul Konica Minolta va contribui semnificativ la evoluția brandului WEBCOM. Astfel, vom continua să dezvoltăm noi soluții pe platforma Microsoft SharePoint și vom colabora pentru integrarea produselor WEBCOM în aplicațiile software Konica Minolta din domeniul digitalizării și gestionării documentelor, cu obiectivul de a ne consolida poziția în regiunea Europei Centrale și de Est.”

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward