Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

10 mai 2018

O parte dintre utlizatorii Instagram au acces la o nouă funcționalitate, ce permite integrarea contului de plăți online, pentru efectuarea achizițiilor direct din aplicația mobilă Instagram. 

Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

Mai exact, brandurile vor putea promova și pune spre vânzare acele produse pe care doresc să le comercializeze, crescând, astfel, rata de conversie, pentru aplicație și pentru utilizatori. Totul se face direct din aplicația socială, fără a face trecerea într-un website diferit și fără a mai introduce informațiile de plată.

Instagram a confirmat faptul că funcționalitatea este disponibilă momentan pentru un număr restrâns de utilizatori, precum și de companii care oferă servicii de rezervare (saloane, restaurante).

De ce ar putea avea un impact semnificativ Instagram în cazul acestui serviciu?

În comparație cu alte platforme de achiziții online, fluxul pe care îl propune Instagram este simplificat și mult mai accesibil, prin faptul că are mai puține etape până la punctul final al cumpărării (lipsa câmpurilor predefinite pentru a fi completate cu detalii de plată, existența unei platforme extrem de prietenoasă, simplă și intuitivă prin afișarea strict a pozelor sau a video-urilor).

Instagram nu este singura platformă socială de PhotoSharing ce introduce această funcționalitate. Snapchat anunța în luna februarie același beneficiu pentru utilizatorii săi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward