Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

10 mai 2018

O parte dintre utlizatorii Instagram au acces la o nouă funcționalitate, ce permite integrarea contului de plăți online, pentru efectuarea achizițiilor direct din aplicația mobilă Instagram. 

Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

Mai exact, brandurile vor putea promova și pune spre vânzare acele produse pe care doresc să le comercializeze, crescând, astfel, rata de conversie, pentru aplicație și pentru utilizatori. Totul se face direct din aplicația socială, fără a face trecerea într-un website diferit și fără a mai introduce informațiile de plată.

Instagram a confirmat faptul că funcționalitatea este disponibilă momentan pentru un număr restrâns de utilizatori, precum și de companii care oferă servicii de rezervare (saloane, restaurante).

De ce ar putea avea un impact semnificativ Instagram în cazul acestui serviciu?

În comparație cu alte platforme de achiziții online, fluxul pe care îl propune Instagram este simplificat și mult mai accesibil, prin faptul că are mai puține etape până la punctul final al cumpărării (lipsa câmpurilor predefinite pentru a fi completate cu detalii de plată, existența unei platforme extrem de prietenoasă, simplă și intuitivă prin afișarea strict a pozelor sau a video-urilor).

Instagram nu este singura platformă socială de PhotoSharing ce introduce această funcționalitate. Snapchat anunța în luna februarie același beneficiu pentru utilizatorii săi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward