Încă o achiziție marca Facebook: Oculus VR pentru 2 miliarde de dolari

26 martie 2014

Facebook a anunțat ieri cea mai nouă achiziție, Oculus VR, un start-up dedicat tehnologiei realității virtuale. Anunțul a fost făcut chiar de Mark Zuckerberg pe contul său personal de Facebook.

Încă o achiziție marca Facebook: Oculus VR pentru 2 miliarde de dolari

Facebook a anunțat ieri cea mai nouă achiziție, Oculus VR, un start-up dedicat tehnologiei realității virtuale. Anunțul a fost făcut chiar de Mark Zuckerberg pe contul său personal de Facebook.

Oculus nu poate fi considerat un produs testat de consumatori până în acest moment, dar device-ul de tip căști de realitate virtuală Oculus Rift folosit de dezvoltatorii de jocuri a schimbat total percepția asupra jocurilor video. Device-ul este aprope imposibil de explicat în cuvinte, întrucât reușește cu succes să introducă utilizatorul într-un mediu virtual, rupându-l de realitate.

Cu siguranță, întrebarea care se află pe buzele tuturor este aceea a achiziției Facebook. De ce un asemenea device pentru o rețea de socializare? Mark Zuckerberg oferă și răspunsul: “Oculus are șansa să creeze cea mai mare platformă socială a tuturor timpurilor și va schimba felul în care noi lucrăm, jucăm și comunicăm”.

Oculus Rift este primul produs de realitate virtuală realizat de companie, un set de căști de realitate virtuală pentru gaming intensiv. Casca vă permite să pășiți în interiorul unui mediu virtual și să simteți că sunteți cu adevărat acolo. Oculus Rift oferă o vizualizare 3D captivantă cu câmp de urmărire larg de până la 360 de grade.

Facebook intenționează să extindă avantajele existente în jocurile disponibile pe rețeaua de socializare, precum și în noi ramuri, inclusiv comunicare, mass-media și divertisment, educație sau alte domenii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward