Creșterea veniturilor și reducerea costurilor sunt în continuare importante pentru companie, însă prioritatea în acest moment o reprezintă expansiunea internațională a Revolut, creșterea numărului de utilizatori și dezvoltarea continuă de produse inovatoare în industrie, precum platforma de trading fără comisioane.
Compania a înregistrat o pierdere totală de 14.8 milioane de lire în 2017, în timp ce și-a dublat echipa la peste 400 de angajați, a lucrat activ la extinderea pe 10 piețe internaționale, a aplicat pentru o licență europeană de bancă și a început să lucreze la dezvoltarea unei platforme de investiții fără comisioane, un proiect unic în Europa.
”Am lansat toate produsele noastre generatoare de venituri de-a lungul anului 2017: conturile Premium în aprilie, conturile de business în iunie și tranzacționarea de criptomonede în decembrie. Faptul că am reușit să creștem veniturile de 5 ori și să triplăm numărul utilizatorilor reprezintă în 2017 reprezintă o confirmare a rezultatelor acestor inițiative”, a spus Nik Storonsky, Fondator & CEO Revolut.
”Creșterea noastră este determinată de faptul că punem clienții în centrul a tot ceea ce facem. Pe lângă faptul că oferim acces imediat la date despre cheltuieli și cel mai bun curs de schimb valutar de pe piață, utilizatorii noștri au încredere că vom continua să inovăm și să transformăm industria financiară lansând produse noi și interesante care îi vor ajuta să economisească timp și bani.
În timp ce 2017 a fost un an impresionant de creștere pentru Revolut, ritmul de creștere nu a încetinit în 2018 și ne așteptăm la un an cu rezultate și mai bune. Revolut se apropie de 3 milioane de utilizatori în Europa, deschide 7.000 de noi conturi în fiecare zi, procesează 3 miliarde de dolari lunar și are peste 500 de angajați în întreaga lume.
Ne propunem ca anul acesta să creștem veniturile de 5 ori, iar luna trecută am lansat noul card Metal, un model de abonament la prețul de 54.99 lei lunar. Peste 20.000 de utilizatori au trecut la planul Premium imediat, iar mai mult de 60.000 se află acum pe lista de așteptare. Plănuim să lansăm în curând și platforma de investiții, un alt produs care va genera venituri.
Utilizatorii sunt în centrul a tot ceea ce facem, iar una dintre zonele principale în care vom investi anul acesta este în angajarea și pregătirea unui număr mai mare de agenți de suport. Anul trecut am dublat numărul agenților de suport și am început să oferim asistență non-stop, iar anul acesta ne propunem să dublăm din nou echipa de asistență și să deschidem un nou centru de suport într-un oraș european până la finalul anului.”, a continuat Storonsky.