România a avut deja un prim câștigător în competiția Huawei dedicată fotografiei realizate cu telefonul mobil. Anul trecut, Costin Mocanu a impresionat juriul cu fotografiile sale extraordinare, fiind premiat la două dintre cele șase categorii din concurs. „Participarea la competiția Huawei, ca fotograf amator, mi-a oferit oportunitatea de a fi apreciat de profesioniști recunoscuți la nivel internațional, deschizându-mi, totodată, o lume plină de posibilități. Îi încurajez pe toți utilizatorii de Huawei să accepte provocarea de a-și da frâu liber imaginației și de a modela lumea prin propria percepție”, a declarat Costin Mocanu, câștigător al concursului de fotografie organizat de Huawei în 2018 și în prezent unul dintre promotorii campaniei Huawei #Unseen Romania.
Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției:
https://campaign.consumer.huawei.com/infocusawards/ro/ în cinci categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: #Emotion Tag, Hello, Life!, Faces, Going the Distance, Storyboard sau în cea dedicată clipurilor video: Life Now.
Huawei te încurajează să arăți că în lume există atât de multă frumusețe care stă ascunsă. Tot ce trebuie să faci pentru a o descoperi este să o surprinzi în imagini cu ajutorul smartphone-ului
Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până la data de 11 august 2019. În etapa următoare, cele mai bune fotografii vor fi evaluate de membrii unui un juriu format din experți și fotografi celebri:
- YANMIN WANG – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
- MARCIN TYSZKA – Fotograf de modă polonez, care colaborează cu cele mai populare reviste la nivel mondial, precum Marie Claire, Harper's Bazaar, Glamour, Elle și Vogue
- NIKOLAJ THANING RENTZMANN – Artist danez specializat în fotografierea celebrităților, dar și a peisajelor sau a zonelor urbane
- EMMA SVENSSON – Fotograf și aventurier prin lumea întreagă
- YENER TORUN – Arhitect și fotograf care transformă zonele urbane, redefinind arhitectura ca o abstractizare geometrică și creând o realitate alternativă prin lucrările sale
- VUTHEARA KHAM – Fotograf francez cu origini cambodgiene, fascinat de lumină, fotografie stradală și peisaje urbane, recunoscut pentru imaginile spectaculoase surprinse pe străzile din Paris.
Marele câștigător al competiției Huawei InFocus Awards va fi recompensat cu un notebook Huawei MateBook 13, un Watch GT, suma de 10.000 de euro și un voucher în valoare de 250 de dolari pe TripAdvisor.
Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook 13, un Watch GT, un Huawei P30 Pro și 2.000 de euro. De asemenea, ei vor intra în posesia unui voucher în valoare de 250 de dolari pe TripAdvisor. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P30 Pro, respectiv un Huawei P30. De asemenea, câștigătorul desemnat de public va fi recompensat cu un Huawei P30 Pro și un Watch GT.
Realizează fotografia perfectă!
Huawei îi ajută pe pasionații de fotografie cu telefonul mobil să exploreze lumea și să capteze poze uluitoare. Datorită parteneriatului pe termen lung cu Leica, Huawei a depășit limitele fotografiei realizate cu smartphone-ul. Sistemul Leica Quad Camera permite utilizatorilor să surprindă lumea în toată splendoarea sa. Camera performantă integrată în Huawei P30 Pro oferă un zoom optic de 5x, un zoom digital de 50x și împreună cu senzorul HUAWEI SuperSpectrum, modul de noapte, funcțiile macro sau Dual View Video, ne arată o perspectivă nouă asupra realității.
Despre Huawei Consumer Business Group
Huawei Consumer BG, lider global în tehnologie și inovație și al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, oferă o gamă largă de produse, de la smartphone-uri, PC-uri, tablete, gadgeturi portabile, produse de rețelistică și dispozitive destinate întregii familii, până la servicii de stocare tip cloud. Huawei Consumer BG se dedică în totalitate livrării către consumatori a celor mai avansate tehnologii.
La Huawei, inovația se concentrează în jurul nevoilor clienților. Având 180.000 de angajați și gestionând operațiuni în peste 170 de țări, compania globală investește constant în cercetare și dezvoltare, concentrându-se pe inovațiile care fac viitorul tehnologiei accesibil pentru consumatorii de pretutindeni.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm vizitați: https://consumer.huawei.com/ro/