Implementarea SeniorERP si SeniorVisualBI – parte a strategiei de crestere a Sipex Company

10 aprilie 2014

Sipex Company a implementat sistemele ERP si BI de la Senior Software pentru a-si asigura suportul informatic necesar sustinerii strategiei de crestere a companiei, ce vizeaza extinderea portofoliului de produse si consolidarea afacerii la nivel national.

Sipex Company a implementat sistemele ERP si BI de la Senior Software pentru a-si asigura suportul informatic necesar sustinerii strategiei de crestere a companiei, ce vizeaza extinderea portofoliului de produse si consolidarea afacerii la nivel national.

Cu o prezenta de peste 16 ani pe piata romaneasca si o cifra de afaceri de peste 17 milioane de euro in 2013, Sipex Company dezvolta si distribuie produse si solutii complete pentru domeniul constructiilor si finisajelor in constructii. Compania se adreseaza atat segmentului de retail cat si firmelor de constructii, clientilor industriali si persoanelor fizice. In prezent Sipex Company detine 7 centre logistice la nivel national si un parc auto cu peste 95 de autoutilitare prin intermediul carora deserveste sudul, centrul, vestul si nord-estul Romaniei.

Decizia de implementare a unui sistem integrat de gestiune a afacerii a pornit de la obiectivul setat de managementul companiei pentru perioda 2012-2015, si anume cresterea cifrei de afaceri prin extinderea, dezvoltarea si consolidarea afacerii la nivel national. Acest obiectiv a fost alcatuit din 3 directii strategice de dezvoltare. Prima a avut in vedere largirea portofoliului de produse prin lansarea unui brand propriu si incheierea de noi parteneriate, a doua a constat in consolidarea pozitiei pe piata nationala prin deschiderea a 3 noi puncte de lucru, iar a treia a vizat suportul informatic acordat primelor doua prin achizitionarea unui software ERP integrat cu o solutie Business Intelligence pentru raportare si analiza.

Nimic din ceea ce ne-am propus nu s-ar putea realiza pana la finalul lui 2015 daca demersul facut in 2012, obtinerea de finantare pentru implementarea sistemelor ERP si BI, nu s-ar fi finalizat cu succes pentru noi, in 2013. Punand in balanta obiectivele propuse si resursele informatice detinute de Sipex Company in 2012, decizia de implementare a unei solutii moderne de tip ERP a venit firesc, devenind totodata o conditie importanta pentru mentinerea avantajului competitiv. O afacere in plina dezvoltare are nevoie de un software ERP care sa ofere rapid informatii asupra resurselor companiei.“, a declarat domnul Irinel Gheorghe,

Director General Sipex Company.

Pentru a-si atinge obiectivele setate, Sipex Company a ales sa implementeze sistemele ERP si BI oferite de Senior Software datorita gradului lor inalt de flexibilitate si a compatibilitatii acestora cu domeniul de activitate al companiei.

Printre factorii determinanti in alegerea solutiilor propuse de Senior Software se numara gradul ridicat de configurare si personalizare, precum si accesul rapid la orice informatie de care ai nevoie. SeniorERP si SeniorVisualBI demonstreaza flexibilitate crescuta prin configurari, prin intermediul unor instrumente vizuale, intuitive si usor de folosit de catre orice om din companie, fara o pregatire speciala, iar obtinerea de informatii critice, necesare, la timpul potrivit, rapoarte cat mai flexibile, analize cat mai detaliate, metode de planificare a resurselor, au dus la acceptarea usoara a aplicatiilor software de catre membri organizatiei.“, a adaugat domnul Irinel Gheorghe.

Odata cu implementarea solutiei SeniorERP, in cadrul Sipex Company:

• Au fost implementate fluxuri de business interne bine puse la punct si automatizate procesele operationale, fiind favorizata astfel cresterea acuratetii datelor;
• Stocurile si operatiunile referitoare la acestea sunt gestionate mai eficient, ceea ce a rezultat in optimizarea si cresterea vitezei de rotatie a stocurilor;
• Sunt gestionate cu succes politicile comerciale stabilite in relatia cu furnizorii si clientii.

Datorita SeniorVisualBI, sistemul Business Intelligence dezvoltat pe platforma Tableau Software – lider mondial in vizualizarea datelor – managerii au obtinut in prezent acces la rapoarte si analize personalizate, bazate pe datele disponibile in timp real din companie. Cu ajutorul solutiei BI, acestia urmaresc indicatori de vanzari, achizitii si chiar analize contabile, precum raportul Profit&Loss. Astfel, timpul necesar adoptarii deciziilor de business s-a redus considerabil, iar managementul isi propune cresterea marjelor de profit in urmatorii doi ani.

Sipex Company ofera clientilor sai, pe langa varietatea mare de produse, si consultanta tehnica, colorare computerizata, cursuri de pregatire practica si teoretica precum si solutii pentru transportul marfurilor. Printre brandurile distribuite de Sipex se numara si Henkel, Dufa, Bell Plast, Franke, Mesterica (brand propriu) etc.

Fondata in 2003, Senior Software a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics. Senior Software a pornit cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin c...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

SeniorERP reprezinta cea mai noua tehnologie ERP pentru managementul integrat al operatiunilor si activitatilor din companiile de distributie, productie, retail, servicii, disponibila in 3 limbi: romana, engleza si maghiara.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward