Ikea investește în ecosisteme smart home

25 august 2019

Retailerul suedez atât de cunoscut și pe piața din România, Ikea, anunță planurile sale de extindere pe segmentul caselor inteligente și al device-urilor dedicate.

Ikea investește în ecosisteme smart home

În categoria acestora sunt incluse corpuri și senzori de iluminat, prize, gadget-uri inteligente cu rol de automatizare a locuințelor.

Strategia Ikea are la bază asigurarea prezenței ca lider de piață în categoria comercianților de produse dedicate caselor și locuințelor care tind tot mai mult către tehnologizare. Primele planuri ale gigantului de a intra pe această nișă au apărut acum 4 ani, când Ikea a introdus în magazine produse ce puteau fi controlate wireness de pe telefoanele inteligente.

Mai mult decât atât, Ikea a demarat deja discuții cu Amazon, Google și Apple, pentru a integra asistenții vocali în ecosistemul inteligent al managementului caselor.

Potențialiul pe care Ikea îl are cu acest nou segment de piață este uriaș, având în vedere faptul că în 2018, compania a raportat peste 957 de milioane de vizitatori la nivel global, în toate magazinele sale.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward