Hostway România devine EasyHost

04 aprilie 2014

Cel mai nou anunț marca Hostway a venit de curând și vizează un proces de repoziționare la nivel european. 

Cel mai nou anunț marca Hostway a venit de curând și vizează un proces de repoziționare la nivel european. Astfel, prin strategiile implementate, EasyHost va susține și va facilita accesul la tehnologie pentru companiile aflate la început de drum sau în plin proces de creșetere. Cele trei direcții importante pe care le vizează compania au în vedere performanța la nivelul principalului criteriu de diferențiere al furnizorilor de servicii de găzduire (100% uptime), relevanța (prin suport special pentru clienții mici și mijlocii) și apropierea de client, prin servicii mai ușor de înțeles și de utilizat.

Suport tehnic de două ori mai rapid

 

EasyHost îşi propune ca durata medie de aşteptare la telefon să fie sub 18 secunde per client. De aceea, am dublat numărul reprezentanţilor de suport, faţă de ianuarie 2013.

 

Trecerea de la Hostway la EasyHost se va realiza în România şi Marea Britanie. Compania Hostway Corp. din Statele Unite va continua să opereze sub acest nume şi se va adresa cu precădere companiilor din America de Nord.

Pentru mai multe detalii, http://www.hostway.ro/easyhost

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward