HERMES Retail Execution - implementat de Mogyi România

16 Nov 2018

Mogyi România a implementat sistemul HERMES Retail Execution de la TRANSART automatizându-și astfel activitatea reprezentanților din teren, atât pe partea de organizare, planificare și control al activității agenților, cât și în ce privește colectarea și centralizarea datelor de mercantizare și execuție la raft care sunt culese folosind chestionare de Trade-Marketing de către reprezentanții din teren, echipați cu tablete pe care rulează HERMES Retail Execution pentru Android

HERMES Retail Execution - implementat de Mogyi România

De ce HERMES Retail Execution de la Transart?

Nevoia pentru soluția de Retail Execution a apărut ca urmare a mai multor schimbări petrecute în companie, în special prin venirea unor oameni noi în echipa de conducere, oameni care au utilizat sistemul HERMES de la Transart în alte multinaționale. Noul management a venit cu o viziune nouă care includea o serie de obiective mult mai clare privind execuția la raft, pe tot ceea ce însemna prezența cu produse proprii în marile lanțuri de hipermarketuri (Modern Trade).

A fost vital să implementăm rapid HERMES Retail Execution pentru a putea măsura performanța echipei în raport cu noile obiective stabilite. Fără aceste măsurători, fără o analiză a lor, fără corelarea acestor informații cu datele Nielsen eram aproape blocați. Nu ne puteam poziționa corect față de competiție și doar bănuiam pe ce pedală ar trebui să apăsăm. Analizând zilnic informațiile colectate cu HERMES, ne ajută să gândim structurat și aplicat pentru punerea in practică a strategiei care să conducă la o evoluție a businessului în direcția dorită.” -- a declarat dl Mihai Neagu, Country Manager Mogyi Romania

Un alt aspect important este că se dorea un flux de informații concrete de business, generat în timp real de oamenii din teren care să permite companiei Mogyi să își îmbunătățească activitatea.

Când am căutat soluții de Retail Execution, am căutat punct ochit - punct lovit, findcă știam de HERMES și aveam referințe bune de la alte multinaționale care utilizau acest sistem.  Am cerut oferte din mai multe părți însă în urma prezentării detaliate a sistemului HERMES de la Transart, am realizat pe de o parte că soluția ni se potrivește foarte bine, iar pe de altă parte că avem în față un partener care cunoaște în profunzime domeniul răspunzând pozitiv și detaliat la toate întrebările noastre.” – a declarat Dl. Flavius Pereverzii, KA National Sales Manager, Mogyi România

Întrucât se dorea o implementare rapidă, echipa Transart a fost foarte promptă și imediat după semnarea contractului totul s-a derulat foarte bine și rapid. Au fost două întâlniri în care s-a detaliat cerințele și apoi consultanții Transart au implementat chestionarele dorite și au efectuat trainingul echipei ce urma să utilizeze aplicația.

„După primele două luni de utilizare a sistemului HERMES de către reprezentanții noștri ce defășoară activitate de teren, putem afirma cu certitudine că cel mai important beneficiu câștigat este că putem vedea aproape în timp real cum arată execuția la raft în orice locație dorim, putem vedea exact ce face  echipa pe teren și practic putem reacționa mult mai rapid, atât pe aspecte de îmbunătățit în ce privește prestația echipei noastre cât și în ce privește reacția la mișcările concurenței.” a mai declarat Dl. Flavius Pereverzii

Despre Mogyi Romania

Mogyi Romania este unul dintre cei mai importanti jucatori din categoria de Nuts & Seeds. Portofoliul Mogyi include diverse tipuri de alune, migdale, caju, fistic, semințe de dovleac, semințe de floarea soarelui - decojite și sărate, precum și o gamă variată de produse din porumb pentru floricele (subgamele Mogyi Micropop și Mogyi Mexicorn), dar și semințe în stare naturală.  In calitate de lider în categoria de alune, Mogyi a lansat încă din 2012 un produs inovativ: alunele în crustă, cu diverse arome, sub brandul Crasssh. Dintre produsele adăgate mai recent în oferta Mogyi amintim: Caramoon Cocos, Crasssh Wassabi, Crasssh Cheese.

 

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare