Platforma InstaFlori.ro reprezintă o premieră în România, prin modalitatea de livrare și acoperirea națională, magazinul online oferind flori de calitate premium pentru acasă sau pentru birou. Spre deosebire de serviciile de livrare de buchete care vizează în principal cadourile, InstaFlori.ro se adresează unui public mai larg, adept al conceptului Do It Yourself, persoane interesate și implicate în decorarea spațiilor în care trăiesc sau muncesc. De altfel, un studiu realizat la finalul anului trecut în rețeaua florariilor Floria a arătat că 40% din achizițiile de flori sunt pentru acasă.
Florăriile Floria, 7.7 milioane lei în 2019
InstaFlori.ro funcționează ca extensie omnichannel a diviziei de florării fizice a Grupului Floria, care anul trecut a generat o cifră de afaceri de 7,7 milioane lei în 2019, cu 15% mai mult decât în 2018.
Produsele de pe InstaFlori.ro sunt realizate de o echipă de designeri florali. Firele de flori sunt ambalate cu grijă într-o cutie personalizată și sunt livrate prin curier, oriunde în România, în 24 ore. Expertiza logistică a grupului Floria garantează calitatea și prospețimea florilor oferite, iar cutia InstaFlori.ro asigură condiții optime de transport.
Trendul ascendent al comertului cu produse destinate confortului casnic este cel care ne-a inspirat în dezvoltarea acestui nou proiect online. Tendinta pentru cresterea standardului de confort de acasă este o realitate europeană care începe să-și facă simțită prezența și la noi. Vânzarea florilor în cutie - letterbox flowers - este un nou trend international, care face produsul simplu de livrat și oferă clientului libertate totală în ceea ce privește modul de aranjare– declară Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.
Florile din portofoliu InstaFlori.ro sunt importate direct din Olanda, Columbia și Ecuador. Clienții au la dispozție mai multe opțiuni de cumpărare: individual sau prin intermediul abonamentelor lunare, trimestriale ori anuale. Ei își pot alege data de livrare, tipul de flori, culoarea sau pot lăsa aceste aspecte pe seama designerilor florali.
Lansarea noii platforme e-commerce consolidează poziția Grupului Floria pe piața de floristică din România, prin creșterea prezenței în spațiul online. Din această perspectivă, strategia de dezvoltare în următorii ani urmărește obținerea de reprezentativitate la nivel urban national în România, atât în retailul tradițional, cât și în cel online – mai precizează Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.