Google testează o funcționalitate nouă

08 aprilie 2014

Promovată ca o funcționalitate cu rol de promovare, ce le va permite brandurilor să segmenteze vizitatorii propriilor site-uri, prin rețelele de display din cadrul terminalelor mobile și computerelor personale, noua funcționalitate marca Google a venit ca o soluție de tip cross-device.

Promovată ca o funcționalitate cu rol de promovare, ce le va permite brandurilor să segmenteze vizitatorii propriilor site-uri, prin rețelele de display din cadrul terminalelor mobile și computerelor personale, noua funcționalitate marca Google a venit ca o soluție de tip cross-device.

Acest fapt este derivat din trendul ascendent pe care se află piața device-urilor de tip smartphone, tablete sau desktop-uri, în timp ce principalul instrument de monitorizare web este dat de folosirea cookie-urilor, cu o reprezentare limitată pentru terminalele mobile.

Google îi are în vedere, pentru această nouă funcționalitate, pe advertiserii ce au minim 100.000 de consumatori activi înregistrați, un segment relevant fiind dat de utilizatorii device-urilor mobile. Se pare că în parteneriat cu Microsoft, Google lucrează la un modul care să înlocuiască mecanismul de urmărire a cookie-urilor pe care companiile le folosesc în acest moment pentru a stabili care este comportamentul consumatorilor vizați și pentru a transforma datele culese în ad-uri segmentate efficient.

În acest stadiu, programul beta este accesibil unei audiențe restrânse din Statele Unite ale Americii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Soft Net Consulting şi Postis - parteneriat pentru a simplifica transformarea digitală a comerțului

SoftNet Consulting, cel mai mare dezvoltator de servicii IT pentru afaceri din regiunea de vest a României și Postis, primul start-up LogTech din România anunță un parteneriat strategic pentru simplificarea transformării digitale a activităților de comerț.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Kaspersky Lab protejează companiile care folosesc tehnologia blockchain împotriva atacurilor cibernetice și a fraudei

Kaspersky Lab a lansat noi pachete de servicii destinate companiilor care lucrează în industria blockchain și în cripto-economie. Proiectele de atragere de capital (ICO / STO) și casele de schimb de criptomonede au acum la dispoziție servicii personalizate, cum ar fi evaluarea securității site-ului și a aplicațiilor, training în domeniul securității, protecție îm...

Citește articolul arrow_forward