Promovată ca o funcționalitate cu rol de promovare, ce le va permite brandurilor să segmenteze vizitatorii propriilor site-uri, prin rețelele de display din cadrul terminalelor mobile și computerelor personale, noua funcționalitate marca Google a venit ca o soluție de tip cross-device.
Acest fapt este derivat din trendul ascendent pe care se află piața device-urilor de tip smartphone, tablete sau desktop-uri, în timp ce principalul instrument de monitorizare web este dat de folosirea cookie-urilor, cu o reprezentare limitată pentru terminalele mobile.
Google îi are în vedere, pentru această nouă funcționalitate, pe advertiserii ce au minim 100.000 de consumatori activi înregistrați, un segment relevant fiind dat de utilizatorii device-urilor mobile. Se pare că în parteneriat cu Microsoft, Google lucrează la un modul care să înlocuiască mecanismul de urmărire a cookie-urilor pe care companiile le folosesc în acest moment pentru a stabili care este comportamentul consumatorilor vizați și pentru a transforma datele culese în ad-uri segmentate efficient.
În acest stadiu, programul beta este accesibil unei audiențe restrânse din Statele Unite ale Americii.