Google lansează noua imagine prin cel mai nou proces de rebranding

01 Sep 2015

Astăzi, Google anunță cele mai noi modificări la nivelul imaginii de brand, la scurt timp după ce a anunțat noile poziționări ale companiei și cele mai importante direcții pe care le va urma.

Google lansează noua imagine prin cel mai nou proces de rebranding

Astăzi, Google anunță cele mai noi modificări la nivelul imaginii de brand, la scurt timp după ce a anunțat noile poziționări ale companiei și cele mai importante direcții pe care le va urma. Logo-ul păstrează accentul pe litere, dar este prezentat într-o formă mai modernă și mult mai atractivă, dar și mult mai asemănătoare Alphabet, compania-mamă.

Fontul folosit este de tip Sans Serif, iar modificările aduse logo-ului sunt cele mai reprezentative din istoria brandului din ultimii 16 ani. Acum, literele au o formă rotunjită și mult mai prietenoasă, fiind păstrate culorile originale. 

Noul logo va reflecta tot mai mult modul inovator în care utilizatorii vor percepe Google

Google nu mai este doar un motor de căutare, ci o colecție impresionantă de platforme web, aplicații și servicii accesibile de pe PC, browsere, device-uri mobile și oriunde există un browser. Google este disponibil peste tot. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul