Google anunță cea mai importantă mutare: reorganizarea și integrarea în noua companie numită Alphabet

11 august 2015

Larry Page, CEO Alphabet, a anunțat într-o postare pe blogul său personal, sub un titlul extrem de interesant (G is for Google), faptul că Google intră în componența colecției de companii Alphabet, păstrându-și poziția de cea mai importantă direcție și resursă dintre toate celelalte segmente de business, cum ar fi Calico și Life Sciences. 

Google anunță cea mai importantă mutare: reorganizarea și integrarea în noua companie numită Alphabet

Larry Page, CEO Alphabet, a anunțat într-o postare pe blogul său personal, sub un titlul extrem de interesant (G is for Google), faptul că Google intră în componența colecției de companii Alphabet, păstrându-și poziția de cea mai importantă direcție și resursă dintre toate celelalte segmente de business, cum ar fi Calico și Life Sciences

Așa cum confirmă și Larry Page, intenția managementului este aceea de a păstra poziționarea Google ca o companie neconvențională, ce se detașează prin inovație, dinamică, structură de brand și organizațională de celelalte. Deși creșterea pe aceeași nișă poate fi considerată de mulți o reală rețetă a succesului, Google a ieșit din tipare abordând tehnologii și industrii complementare prin dezvoltarea: Google Maps, YouTube, Chrome sau Android. Și nu s-au oprit aici, așa cum declară Larry Page în postarea sa oficială. Strategia de nu depăși tiparele și de a nu fi inovator, rămânând în zona de confort nu sunt relevante pentru o companie care dorește creșterea continuă.

Noua structură organizațională va permite focusarea asupra oportunităților ce vin din interiorul a tot ceea ce înseamnă Google. Într-un interviu acordat în 2013 publicației Time, Larry Page a declarat faptul că a petrecut mult timp dezvoltând produse și servicii aflate sub umbrela Google pentru a forma un brand integrat. Cu siguranță, la toate acestea se adaugă scalabilitatea și inovația fiecăruia dintre direcțiile lansate. Google va rămâne un sistem complet dedicat vânzării de publicitate.

Google Inc va fi înlocuită de către Alphabet Inc ca societate cotată la bursă. Toate acţiunile vor fi convertite în mod automat la paritatea de unu la unu în acţiuni Alphabet, iar Google va deveni o filială deţinută integral.

Alphabet nu este concepută ca marcă de consum, iar fiecare filială va avea propriul director executiv.

Între actualele filiale ale Google se află Google Maps, YouTube, browserul şi sistemul de operare Chrome şi Android.
Din Alphabet vor face parte, în mod separat, filialele axate asupra sănătăţii Calico şi Life Sciences, alături de Google Ventures, Google Capital, Google X, Google Photos, Google Now şi altele.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward