Inceputul lunii octombrie aduce o imbunatatire majora a serviciilor de suport tehnic pentru utilizatorii platformei software SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software. Furnizorul restructureaza sistemul de asistenta tehnica nationala, introducand codul unic de identificare pentru fiecare client cu scopul de a reduce timpul de preluare si rezolvare a sesizarilor.
Cu ajutorul acestui cod unic de identificare, apelurile abonatilor la serviciile de intretinere a solutiei SmartCash RMS vor fi triate automat, reducand astfel semnificativ timpul de inregistrare si procesare a sesizarilor.
Atunci cand un abonat formeaza numarul de telefon al serviciului de suport tehnic Magister, i se solicita introducerea, din tastatura telefonului, a codului unic format din maximum 5 cifre, ceea ce permite identificarea rapida a apelantului si directionarea automata a acestuia catre departamentul adecvat.
Procesul de imbunatatire a serviciilor de suport tehnic demarat de Magister toamna aceasta continua cu lansarea noii politici 0 apeluri pierdute, menite sa garanteze preluarea rapida si intr-o proportie de 100% a sesizarilor primite de la utilizatorii SmartCash RMS.
Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 5000 de magazine si numarand o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, cat si retelelor cu un numar mediu si mare de magazine, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.