FintechOS a implementat la OTP Bank o soluție 100% digitală pentru înrolarea de clienți noi și internet banking

07 octombrie 2020

FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru domeniul financiar-bancar și al asigurărilor, a creat și implementat pentru OTP Bank România soluția de înrolare online (digital onboarding) pentru clienții noi persoane fizice.

FintechOS a implementat la OTP Bank o soluție 100% digitală pentru înrolarea de clienți noi și internet banking

OTP Bank continuă astfel să dezvolte instrumente și servicii noi, adaptate la noua normalitate, care îmbunătățesc experiența clienților atât pe canalele digitale, cât și pe cele tradiționale. Primul produs disponibil prin acest canal 100% digital este Pachetul LeZero, care conține cont curent în lei, card de debit Mastercard, Internet și Mobile Banking cu costuri zero pentru utilizator, dacă sunt îndeplinite condițiile necesare contractării acestui pachet.

Clienții nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sucursală pentru a-și deschide un cont bancar cu card atașat și acces la internet banking.

Identificarea video pentru clienții care se înrolează și derulează operațiuni în sistemul OTP Bank este realizată de operatori certSIGN, furnizor de Servicii de Încredere. Companiile certSIGN și FintechOS au încheiat recent un parteneriat pentru a le oferi băncilor o soluție completă, sigură și certificată, exclusiv în mediul digital.

Constantin Mareș, Director Executiv al OTP Bank România, a declarat:

„Contextul în care ne aflăm ne-a determinat să accelerăm proiectele care facilitează interacțiunea cu clienții OTP Bank, chiar și de la distanță. Lansarea într-un timp atât de scurt a acestui canal 100% digital, care vine la pachet cu o serie de beneficii pentru client, este un real succes. Cu ajutorul tehnologiei FintechOS, plănuim să adoptăm și alte soluții care să răspundă la noile așteptări și necesități ale consumatorilor astfel încât să continuăm procesul de transformare digitală a băncii.”
„În economia digitală către care migrează majoritatea afacerilor și consumatorii, clienții băncilor așteaptă ca produsele și serviciile să fie accesibile imediat și personalizate nevoilor lor”, spune Andrei Găman, Director Regional pe Europa de Est la FintechOS.
„Astfel, investițiile în soluții integrate, la cheie – cum este cea pe care am dezvoltat-o pentru OTP Bank – vor crește, tendința fiind accelerată de pandemie. Ne onorează încrederea arătată de OTP Bank, și ne responsabilizează în același timp”.

Strategia OTP Bank are în vedere dezvoltarea și creșterea organică a băncii în următorii patru ani, cu accent pe clienți. Pentru atingerea acestei strategii, banca a lansat un amplu program de transformare numit Apollo. Transformarea vine împreună cu un nou mod de lucru în care viteza rapidă de reacție, adaptabilitatea și agilitatea sunt pilonii principali. Eforturile băncii în acest program se focalizează pe îmbinarea armonioasă a canalelor clasice de banking, cu valoarea adăugată a consultanței de specialitate și cu dinamica adusă de digitalizare.

FintechOS a lansat în luna iunie cea mai recentă versiune a tehnologiei sale - FintechOS 20.R2, pentru a sprijini organizațiile de servicii financiare să răspundă rapid crizei induse de Covid-19. Astfel, băncile și companiile de asigurări cu care FintechOS are în derulare acum proiecte pot lansa produse și servicii într-un timp foarte scurt (6-8 săptămâni), pe toate canalele, într-un mod complet automatizat și personalizat pentru clienții lor.

Recent, FintechOS a anunțat un parteneriat cu certSIGN atât pe plan local, cât și internațional, pentru a le oferi băncilor posibilitatea să verifice de la distanță identitatea clienților, să le prelucreze informațiile, dar să și deruleze end-to-end operațiunile pentru persoane fizice și IMM-uri – de la înrolarea de clienți noi până la semnarea electronică, cu aceeași valoare ca și semnătura olografă, a documentelor necesare pentru produse de creditare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward