Fidelizează-ţi clienţii fără să investeşti într-un sistem de carduri de fidelitate!

09 octombrie 2013

Fidelizarea clienţilor este un pas important pentru o afacere pe termen mediu-lung!
Fidelizează-ţi clienţii fără să investeşti într-un sistem de carduri de fidelitate!

Un card de fidelizare în portmoneu este un spaţiu cu reclamă ta pe care clientul tău îl vede de fiecare dată când caută o carte de vizită sau cumpără ceva. Brandul tău rămâne în subconştientul lui.

 

Pe de altă parte, este firesc că, clienţii sunt tentaţi să schimbe din când în când magazinele de la care îşi fac cumpărături tocmai de aceea cardul de fidelizare, campaniile de e-mail marketing, ofertele promoţionale etc. joacă un rol important pentru a atenua această dorinţă a clienţilor de a schimba magazinul.

Sistemul de fidelizare vă facilitează să le trimiteţi un e-mail cu ofertele noi clienţilor dvs.

 

Când pregatiţi o ofertă nouă (un catalog/ o revistă tipărită sau în format digital) este vital să le trimiteţi un e-mail cu aceasta clienţilor care deţin card, iar promoţia ar fi de preferat să se îndrepte către clienţii care au primit cardul de fidelizare sau şi-au înscris un card în sistemul dvs. de fidelizare, pentru ca acei clienţi să se simtă privilegiaţi de acest fapt. Ulterior aceştia, fără să realizeze, îşi vor convinge prietenii să-şi facă un card de fidelizare la magazinul dvs.

 

Pentru clienţii care au optat să recepţioneze de la magazinul dvs. newsletter-ul este bine să dezvoltaţi o campanie separată. Dar despre acest lucru o să vă povestesc într-un alt articol.

 

Pe de altă parte, nu uitaţi să îi ţineţi aproape pe clienţii dvs. Instruiţi-vă angajaţii să le ceară clienţilor cardul de fidelitate la fiecare cumpărare şi adresa de e-mail, dacă au uitat să o completeze când şi-au făcut cardul!

Prea multe carduri de fidelizare în portmoneu poate fi o problemă!

 

Unii dintre noi avem în portmoneu chiar şi 10 carduri de fidelizare, pe lângă cele bancare, şi de multe ori realizăm că folosim doar câteva dintre ele şi devenim reticenţi la primirea unui nou card de fidelizare. Ca şi comerciant o să vezi în rândurile de mai jos că există soluţii software şi pentru clienţii care nu doresc să primească un nou card de fidelizare.

Cum are loc procesul de fidelizare în expertAccounts.com?

 

Procesul de fidelizare este simplu. Se poate utiliza un card personalizat pentru firma dvs. (cu logo şi prezentarea firmei) sau puteţi folosi cardurile pe care deja clientul le are în portmoneu. Sunt mulţi clienţi care au chiar şi zece carduri de fidelizare de la diferite firme/companii şi vor fi reticenţi să primească un card nou de la firma dvs. Sistemul expertAccounts.com permite să utilizaţi cardurile altor firme prin citirea codului cu bare sau să utilizaţi propriile carduri. În practică, se scanează codul de la orice card pe care îl are în portmoneu clientul sau de la cardul nou, iar în sistem, pe baza acelui cod nou, va fi introdus noul client cu adresa lui de e-mail, spre exemplu: Popescu Daniel şi [email protected]

Ulterior, când domnul Popescu Daniel vă va trece pragul magazinului pentru a putea acumula punctele sau discountul pe care îl oferiţi cu ajutorul cardului, va trebui să scaneze cardul pe care l-a înregistrat în sistem.

 

Modulul CRM Carduri Fidelizare expertAccounts.com, se poate folosi gratuit o perioadă de 30 de zile. El gestionează informaţiile de la clienţi şi cardurile de fidelizare: gestionează punctele bonus, discount-ul, punctele preplătite, şi este integrat cu sistemul de vânzare POS cu ecran tactil (touchscreen). Ca şi caracteristici mai enumerăm: configurarea unui număr variabil de informaţii înregistrate; posibilitatea de a acorda carduri anonime, pentru clientii care nu doresc sa îşi dea datele personale, sau în cazul în care nu doriţi să prelucraţi date cu caracter personal.

 

După scanarea cardului de fidelizare la vânzarea POS, clientul acumulează un punct de fidelitate pentru “x” lei valoare de vânzare; clientul poate opta pentru acordarea de discount sau acumulare de puncte; la vânzare clientul poate solicita utilizarea punctelor acumulate pentru plata bunurilor/serviciilor cumpărate. Se pot implementa şi alte reguli de fidelizare.

Costuri?

 

Sistemul ERP de gestiune magazin cu POS (include şi facturare, analize, contabilitate, salarizare etc) costă de la 365 lei pe an, la care se adaugă modulul de CRM fidelizare la 890 lei pe an.

 

Costul cu cardul de fidelizare proneşte de la cca. 80 bani pentru un card de plastic. Puteţi opta pentru o varianta low-cost - carduri din carton înfoliate, la costul unei cărţi de vizita (~20 bani).

Cost total pentru sistem şi 1000 de carduri porneşte de la ~ 1500 lei.

 

Baza de date a clientilor poate fi folosita pentru trimiterea de oferte speciale şi newsletters, daca activati modulul "CRM - marketing".

Platforma expertAccounts.com împreună cu modulele suplimentare se poate utiliza gratuit pentru o perioadă de 30 de zile.

Expert Software este un grup international de firme specializate in aplicatii pentru business (ERP), fondat in 1996 in Oradea, Romania. Avem birouri in Romania si Malaysia si peste 1500 de utilizatori din toate domeniile de activitate. ExpertAccounts.com este platforma de cloud computing ERP operata de noi din 2010 in Romania, Malaysia si Singapor...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

expertAccounts.com este un Cloud Computing ERP care cuprinde: gestiune, salarizare, contabilitate, POS online/offline, carduri de fidelizare, facturare, magazin online, mijloace fixe, analiza financiara etc. Costul de utilizare al platformei incepe d...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward