Facebook Marketplace: posibilitatea de a vinde și de a cumpăra oferită comunității

03 octombrie 2016

Facebook continuă seria acțiunilor de achiziție prin intermediul platformei, și, mai exact, prin Facebook Groups, anunțând o cifră substanțială de 450 de milioane de utilizatori activi ce plasează oferte și răspund cerințelor de vânzare prin intermediul acestor grupuri dedicate.

Facebook Marketplace: posibilitatea de a vinde și de a cumpăra oferită comunității

Facebook continuă seria acțiunilor de achiziție prin intermediul platformei, și, mai exact, prin Facebook Groups, anunțând o cifră substanțială de 450 de milioane de utilizatori activi ce plasează oferte și răspund cerințelor de vânzare prin intermediul acestor grupuri dedicate.

Și pentru că oportunitatea se anunță a fi una cu un potențial uriaș, Facebook introduce Facebook Marketplace, o zonă dedicată utilizatorilor care doresc să se conecteze și să vândă produse în comunitatea din care fac parte.

Marketplace-ul oferă posibilitatea de a identifica produse similare nevoilor utilizatorilor, precum și sugestii de locuri sau lucruri potrivite profilelor acestora.

Pentru a explora marketplace-ul lansat de Facebook, utilizatorii sunt invitați să folosească aplicația instalată pe device-urile mobile și să acceseze icon-ul specific: Sell. Vor fi afișate galerii de fotografii ale produselor puse la vânzare, utilizatorii având posibilitea de a căuta după anumite cuvinte-cheie și filtrând rezultatele în funcție de categorie, locație sau preț. În momentul în care utilizatorul identifică un produs pentru care intenționează să plătească, poate găsi mai multe detalii despre acel produs prin simpla apăsare a pozei asociată produsului respectiv.

Facebook este, în acest sens, un intermediar al procesului de achiziție, cu mențiunea că nu facilitează plata sau procesul de livrare a produselor către beneficiarul final.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward