Facebook Marketplace: posibilitatea de a vinde și de a cumpăra oferită comunității

03 octombrie 2016

Facebook continuă seria acțiunilor de achiziție prin intermediul platformei, și, mai exact, prin Facebook Groups, anunțând o cifră substanțială de 450 de milioane de utilizatori activi ce plasează oferte și răspund cerințelor de vânzare prin intermediul acestor grupuri dedicate.

Facebook Marketplace: posibilitatea de a vinde și de a cumpăra oferită comunității

Facebook continuă seria acțiunilor de achiziție prin intermediul platformei, și, mai exact, prin Facebook Groups, anunțând o cifră substanțială de 450 de milioane de utilizatori activi ce plasează oferte și răspund cerințelor de vânzare prin intermediul acestor grupuri dedicate.

Și pentru că oportunitatea se anunță a fi una cu un potențial uriaș, Facebook introduce Facebook Marketplace, o zonă dedicată utilizatorilor care doresc să se conecteze și să vândă produse în comunitatea din care fac parte.

Marketplace-ul oferă posibilitatea de a identifica produse similare nevoilor utilizatorilor, precum și sugestii de locuri sau lucruri potrivite profilelor acestora.

Pentru a explora marketplace-ul lansat de Facebook, utilizatorii sunt invitați să folosească aplicația instalată pe device-urile mobile și să acceseze icon-ul specific: Sell. Vor fi afișate galerii de fotografii ale produselor puse la vânzare, utilizatorii având posibilitea de a căuta după anumite cuvinte-cheie și filtrând rezultatele în funcție de categorie, locație sau preț. În momentul în care utilizatorul identifică un produs pentru care intenționează să plătească, poate găsi mai multe detalii despre acel produs prin simpla apăsare a pozei asociată produsului respectiv.

Facebook este, în acest sens, un intermediar al procesului de achiziție, cu mențiunea că nu facilitează plata sau procesul de livrare a produselor către beneficiarul final.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward