Facebook continuă seria acțiunilor de achiziție prin intermediul platformei, și, mai exact, prin Facebook Groups, anunțând o cifră substanțială de 450 de milioane de utilizatori activi ce plasează oferte și răspund cerințelor de vânzare prin intermediul acestor grupuri dedicate.
Și pentru că oportunitatea se anunță a fi una cu un potențial uriaș, Facebook introduce Facebook Marketplace, o zonă dedicată utilizatorilor care doresc să se conecteze și să vândă produse în comunitatea din care fac parte.
Marketplace-ul oferă posibilitatea de a identifica produse similare nevoilor utilizatorilor, precum și sugestii de locuri sau lucruri potrivite profilelor acestora.
Pentru a explora marketplace-ul lansat de Facebook, utilizatorii sunt invitați să folosească aplicația instalată pe device-urile mobile și să acceseze icon-ul specific: Sell. Vor fi afișate galerii de fotografii ale produselor puse la vânzare, utilizatorii având posibilitea de a căuta după anumite cuvinte-cheie și filtrând rezultatele în funcție de categorie, locație sau preț. În momentul în care utilizatorul identifică un produs pentru care intenționează să plătească, poate găsi mai multe detalii despre acel produs prin simpla apăsare a pozei asociată produsului respectiv.
Facebook este, în acest sens, un intermediar al procesului de achiziție, cu mențiunea că nu facilitează plata sau procesul de livrare a produselor către beneficiarul final.