Facebook a cumparat WhatsApp

20 februarie 2014

19 miliarde de dolari este suma despre care vorbeste toata lumea in ultimele 24 de ore, la nivel international. Este vorba despre pretul pe care l-a platit Facebook in procesul de achizitie a aplicatiei WhatsApp, un exercitiu ce pare sa schimbe aplicatia “traditionala” de mesagerie instanta.

19 miliarde de dolari este suma despre care vorbeste toata lumea in ultimele 24 de ore, la nivel international. Este vorba despre pretul pe care l-a platit Facebook in procesul de achizitie a aplicatiei WhatsApp, un exercitiu ce pare sa schimbe aplicatia “traditionala” de mesagerie instanta.

Mark Zuckerberg a crezut in puterea aplicatiei pentru terminalele mobile WhatsApp, pe care o considera lider pe piata international: “Exista tari in care putem vorbi despre alti lideri la nivelul sistemelor de mesagerie instanta, cum ar fi Korea sau Japonia, dar, cu siguranta, WhatsApp detine controlul in Europa, America Latina, India sau in multe zone din Asia”.

Facebook a avut, inca din momentul lansarii, obiectivul principal al cresterii si extinderii permanente in intreaga lume, ajungand, in prezent, la 1.23 miliarde de utilizatori. Iar pentru aceia care nu detin inca un cont de Facebook intrucat nu au acces la Internet, Facebook intentioneaza sa deruleze o campanie in colaborare cu Samsung, Nokia, Qualcomm si cu alte companii axate pe tehnologie, ce presupune sa faciliteze accesul la infrastructura pentru un numar cat mai mare de potentiali utilizatori.

Facebook mai are, insa, si alte “arme” de tipul retelelor sociale prin intermediul carora incearca sa castig segmente importante de piata: Messenger, Flipboard-style Paper, Snapchat-clone Poke sau Instagram-esque Camera.

Pana in acest moment, Instagram a fost prioritar in contextul segmentelor de obiective ale celor de la Facebook. Aplicatia a fost cumparata de Facebook anul trecut, pentru 1 miliard de dolari, cu promisiunea de a nu schimba viziunea aplicatiei de photo sharing. Asa se va intampla si cu WhatsApp, la un alt nivel, in mod evident.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward