Facebook a cumparat WhatsApp

20 februarie 2014

19 miliarde de dolari este suma despre care vorbeste toata lumea in ultimele 24 de ore, la nivel international. Este vorba despre pretul pe care l-a platit Facebook in procesul de achizitie a aplicatiei WhatsApp, un exercitiu ce pare sa schimbe aplicatia “traditionala” de mesagerie instanta.

19 miliarde de dolari este suma despre care vorbeste toata lumea in ultimele 24 de ore, la nivel international. Este vorba despre pretul pe care l-a platit Facebook in procesul de achizitie a aplicatiei WhatsApp, un exercitiu ce pare sa schimbe aplicatia “traditionala” de mesagerie instanta.

Mark Zuckerberg a crezut in puterea aplicatiei pentru terminalele mobile WhatsApp, pe care o considera lider pe piata international: “Exista tari in care putem vorbi despre alti lideri la nivelul sistemelor de mesagerie instanta, cum ar fi Korea sau Japonia, dar, cu siguranta, WhatsApp detine controlul in Europa, America Latina, India sau in multe zone din Asia”.

Facebook a avut, inca din momentul lansarii, obiectivul principal al cresterii si extinderii permanente in intreaga lume, ajungand, in prezent, la 1.23 miliarde de utilizatori. Iar pentru aceia care nu detin inca un cont de Facebook intrucat nu au acces la Internet, Facebook intentioneaza sa deruleze o campanie in colaborare cu Samsung, Nokia, Qualcomm si cu alte companii axate pe tehnologie, ce presupune sa faciliteze accesul la infrastructura pentru un numar cat mai mare de potentiali utilizatori.

Facebook mai are, insa, si alte “arme” de tipul retelelor sociale prin intermediul carora incearca sa castig segmente importante de piata: Messenger, Flipboard-style Paper, Snapchat-clone Poke sau Instagram-esque Camera.

Pana in acest moment, Instagram a fost prioritar in contextul segmentelor de obiective ale celor de la Facebook. Aplicatia a fost cumparata de Facebook anul trecut, pentru 1 miliard de dolari, cu promisiunea de a nu schimba viziunea aplicatiei de photo sharing. Asa se va intampla si cu WhatsApp, la un alt nivel, in mod evident.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward