Tehnologia încurajează conectarea între instituţia publică şi cetăţean. eRegistratura.ro, aplicaţia de registratură electronică, un produs al Documenta DMS, eficientizează munca angajaţilor şi permite cetăţenilor să interacţioneze online.
Folosirea aplicaţiei eRegistratura.ro într-o instituţie permite cetăţeanului să acceseze formularele tipizate sau să afle situaţia solicitării depuse online, de pe tabletă sau smartphone, fără a mai fi nevoie să se prezinte la ghişeu.
eRegistratura.ro, gândită pentru a fi uşor de folosit, aduce un real câştig de timp şi funcţionarilor publici. Documentele care altă data erau căutate cu perseverenţă devin electronice şi sunt accesate instant, direct din PC. Drumurile făcute spre diferitele departamente pentru predarea hârtiilor sunt înlocuite cu direcţionări automate din sistem.
Persoanele din poziţiile de conducere pot urmări stadiul de rezolvare al unei petiţii, la cine se află în lucru, care sunt blocajele, astfel încât deciziile să fie luate rapid, iar cetăţeanul să primească răspuns în cel mai scurt timp.
Subiect vedetă la standul Documenta DMS din cadrul evenimentului CIO Council National Conference 2017 - Era Digitală (desfăsurat la Hotel Radisson Blu, Bucureşti), eRegistratura.ro a stârnit întrebări din partea specialiştior IT care de altfel au şi accesat aplicaţia, curioşi să afle avantajele utilizării soluţiei.
eRegistratura.ro a fost gândită pentru a sosi în întâmpinarea instituţiilor publice care se confruntă cu un volum mare de hârtii şi cereri sosite din partea publicului şi vor să pună accent pe: proceduri simplificate şi automatizate, transparenţă decizională, rezolvări rapide, comunicare strânsă cu publicul, calitate, încredere, angajaţi motivaţi.
eRegistratura.ro este un produs al Documenta DMS, aplicaţia completă pentru controlul şi managementul documentelor, care integrează toate procesele şi funcţionalităţile necesare pentru a eficientiza şi îmbunătăţi timpul de lucru.