Endava, una dintre principalele companii de servicii IT din regiune, organizează în data de 12 decembrie, în centrul din Cluj-Napoca, o nouă ediție a evenimentului Open Day dedicat tinerilor interesați de o carieră în domeniul serviciilor de suport IT. Compania planifică o creștere a echipei de Managed Services la peste 150 de persoane în România până în iulie 2014, iar acum are peste 40 de poziții de suport IT deschise la Cluj.
Divizia de Managed Services a Endava livrează servicii de management pentru infrastructura IT, consultanță și suport tehnic pentru sisteme desktop și mobile, iar printre clienții diviziei se numără liderii marilor centre financiare ale lumii, dar și unii dintre cei mai mari jucători internaționali din telecom și media. În cadrul diviziei, Endava are la Cluj-Napoca un Service Desk 24x7, care numără în prezent peste 30 de analiști, care vorbesc mai mult de 10 limbi stăine și soluționează solicitările a mii de utilizatori de sisteme IT din companiile pentru care Endava furnizează servicii de suport.
”Endava a mai organizat în acest an evenimente de tip Open Day, mai ales pentru activitățile de software development, la care au participat peste 150 de studenți și absolvenți. Ediția din 12 decembrie este primul eveniment Open Day dedicat tinerilor interesați de o carieră în domeniul serviciilor de suport IT, la care așteptăm peste 100 participanți”, a declarat Diana Bocăneală, Head of Talent Management și Recruitment în centrul Endava din Cluj-Napoca.
Evenimentul Open Day @ Endava Managed Services se va desfășura în sediul Endava din strada Buftea, nr. 1, etaj 5, și cuprinde 3 sesiuni de prezentare a companiei, susținute la orele 10:00, 13:00 și 16:00. Cei interesați de participare se pot înscrie pe website-ul companiei dedicat oportunităților de carieră, până cel târziu marți, 10 decembrie.
Tania Neagotă, Service Desk Analyst în Endava de 1 an și 3 luni: „Prima interacțiune pe care am avut-o cu Endava a apărut în urma unei dorințe de schimbare. Până acum nicio zi în Service Desk nu a semănat cu alta, iar pentru cei care nu au experiență, dar și-ar dori un astfel de job, aș spune că, dacă dovedești motivație pentru a învăța lucruri noi, pentru a te adapta și a răspunde situațiilor noi, restul vine de la sine.”
40 de poziții deschise în echipa de Managed Services în Cluj-Napoca
În cadrul departamentului de Managed Services de la Cluj-Napoca sunt peste 100 de angajați, iar în prezent sunt deschise peste 40 de poziții de suport IT, precum Service Desk Analyst, IT Support Engineer, Senior Network Support Engineer, Senior IT Systems Administrator și Service Delivery Manager. Dintre acestea, aproximativ 15 poziții sunt entry-level, iar persoanele selectate vor beneficia de un training intensiv în primele saptămâni după angajare. Până în iulie 2014, Endava va avea în total în toate locațiile din România peste 150 de angajați în cadrul diviziei de Managed Services.
“Service Desk-ul, care asigură servicii de suport de nivelul 1, este privit ca o sursă de talente pentru echipa Managed Services și de multe ori pentru alte echipe din companie. Pozițiile de ingineri de suport nivelul 2, dar și cele de manager de proiect, service delivery manager sau team leader sunt ocupate prin pregătirea și promovarea celor care aplică intern și trec etapele de selecție. Peste 50% din rolurile noi din echipă sunt acoperite prin promovări interne, iar pentru restul pozițiilor țintim candidați din afara companiei, care să aducă un plus de experiență”, a explicat Andrei Pantelimon, Operations Manager în divizia de Managed Services a grupului Endava.
“M-am alăturat echipei Endava făcând parte dintr-o echipă de linia a doua de suport pentru infrastructura IT a unei televiziuni din Marea Britanie. După 2 ani am fost promovat ca Team Leader pentru echipe de suport, iar din acest an am trecut într-un rol de Service Delivery Manager pentru clienții Endava pentru care livrăm proiecte de Digital Media. Pe parcursul evoluției mele în Endava am fost susținut prin traininguri de Soft Skills, Business și People Management, precum și de expunerea directă la provocări reale și îndrumare prin intermediul programelor de mentoring si coaching”, spune Paul Șipoș, care face parte din echipa Endava de 5 ani și are o experiență de 13 ani în domeniul IT.
În ultimul an, Endava a câștigat proiecte noi în cadrul departamentului de Managed Services, în timp ce veniturile şi solicitările pentru servicii de suport au crescut cu peste 25%. În prezent, la nivel de grup, divizia de Managed Services are echipe în centre de suport în mai multe locații din Marea Britanie, România și Republica Moldova, și contribuie cu aproximativ 16 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuală a Endava.
În portofoliul echipei de Managed Services sunt incluse proiecte cum ar fi: servicii de management al aplicațiilor și monitorizare a sistemelor IT pentru unul dintre cele mai mari trusturi media din Marea Britanie și Irlanda; servicii de suport și hosting pentru mari platforme online de asigurări pe diferite domenii, de la asigurări autovehicule, la case și locuințe sau animale de companie, deținute de un grup de asigurări cu o bază de peste 17 milioane de clienți în peste 40 de țări; servicii de suport pentru platforma online dezvoltată de Endava pentru una dintre cele mai populare echipe de fotbal din lume pentru interacțiunea cu o comunitate globală de peste 650 de milioane de fani. De asemenea, pentru o companie de recrutare cu operațiuni la nivel global, Endava a implementat recent un program de tranziţie al sistemului IT, conceput de Endava, prin care angajaţii acestei firme de recrutare pot să acceseze servicii IT de oriunde şi de pe orice dispozitiv, fiecare utilizare putând fi monitorizată.
În România, Endava este unul dintre cei mai activi angajatori din domeniul IT, având aproximativ 950 de angajați în sediile din Cluj, Iași și București. În acest moment, Endava are peste 450 de angajați la Cluj, care sunt implicați în proiecte de dezvoltare software și suport IT pentru clienți din diferite domenii, cum ar fi cel bancar, asigurări, plăți electronice, retail, telecomunicații, media și publishing.