Endava își consolidează capabilitățile pentru platforme digitale prin achiziția firmei americane Nickelfish

28 octombrie 2015

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din regiune, anunță achiziția Nickelfish, o firmă de user experience și design interactiv, cu sediul în New Jersey, SUA.

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din regiune, anunță achiziția Nickelfish, o firmă de user experience și design interactiv, cu sediul în New Jersey, SUA. Având o experiență semnificativă în proiecte de design, dezvoltare și operare a unor platforme digitale pentru unele dintre cele mai mari companii internaționale, odată cu această achiziție Endava își consolidează capabilitățile în ceea ce privește strategia digitală și experiența oferită utilizatorilor pe platforme digitale.

Rezultatul achiziției este lansarea de către Endava a unei oferte de servicii end-to-end, complet integrate, de digital transformation, care ajută companiile să devină business-uri digitale prin colaborarea cu Endava ca un singur partener digital global care este responsabil end-to-end, pentru toate procesele, de la strategie și experiențele utilizatorilor, la dezvoltarea și operarea platformelor.

„Această achiziție vine ca un răspuns la nevoia stringentă care există pe piață pentru parteneri care să preia și să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea și livrarea strategiilor de business competitive din punct de vedere digital, care să asigure experiențe de excepție utilizatorilor și să funcționeze eficient pe platformele software pe care rulează. Această cerere de pe piață, combinată cu expertiza echipei Nickelfish și asemănările identificate între culturile organizațiilor noastre, au făcut ca această achiziție să fie un pas logic pentru noi”, a declarat John Cotterell, CEO Endava.

„Suntem entuziasmați de această oportunitate, care ne va permite să dezvoltăm strategii în zona de digital și experiențe deosebite pentru utilizatori, prin intermediul platformelor tehnologice de talie mondială”, a spus Justin Marcucci, CEO Nickelfish.

„În contextul noii organizații, vom putea asigura clienților accesul la informații, agilitatea și îmbunătățirile necesare pentru ca aceștia să își mențină relevanța și gradul de competitivitate pe piață. În paralel, clienții noștri se pot concentra pe utilizatori și pot garanta că experiențele acestora vor fi mai bune ca niciodată”.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward