Echipele Bayern München lucrează cu SAP pentru a „marca” obiectivele sportive și comerciale

26 aug. 2014 26 aug. 2014

Un articol publicat recent în cadrul publicației Computer Weekly anunță parteneriatul dintre FC Bayern Munich și compania SAP software. O alăturare extrem de interesantă a uneia dintre cele mai cunoscute echipe de fotbal la nivel internațional și compania de top din industria software.

Echipele Bayern München lucrează cu SAP pentru a „marca” obiectivele sportive și comerciale

Un articol publicat recent în cadrul publicației Computer Weekly anunță parteneriatul dintre FC Bayern Munich și compania SAP software. O alăturare extrem de interesantă a uneia dintre cele mai cunoscute echipe de fotbal la nivel internațional și compania de top din industria software.

În următorii trei ani, cele două organizații vor combina munca pe baza sistemelor software cu susținerea reclamelor comerciale și sportive ale clubului de fotbal Alianz Arena.

Karl-Heinz Rummenigge, fostul atacant german de fotbal și CEO al FC Bayern Munchen a precizat: “SAP deține tehnologia pentru a sprijini trei dintre obiectivele noastre principale: optimizarea proceselor noastre de afaceri, pentru a facilita extinderea noastră global, menținerea în formă a echipei noastre ajungându-se la cel mai  înalt nivel, dar și de a oferi fanilor noștri cea mai bună experiență posibilă”.

“Bayern Munchen reprezintă una dintre cele mai bune cluburi de performanță din lume. Beneficiind de tehnologia inovatoare, vrem să asigurăm permanent o poziție la nivel mondial a lui FC Bayern”. 

"Performantele jucătorilor noștri și sănătatea lor sunt de o importanță capitală pentru a atinge acest scop, și așa sunt fanii noștri. Clubul nostru are mai mult de 292 milioane de fani din întreaga lume, inclusiv 9.400.000 în SUA. Avem obiective ambițioase, atât din punct de vedere sportiv și succes economic, și vrem să inspire oameni din întreaga lume".

Jörg Wacker,  membru executiv  al consiliului strategic  și de  internaționalizare de la Bayern Munchen, a declarat: "Trăim în secolul 21, și suntem în competiție la nivel global cu Real Madrid, Barcelona și Manchester United. Pentru noi, o valoare de bază este  loialitatea pentru fanii noștri. Ne sunt deținute de către  fanii noștri".

Chris Burton, vice-președinte al sponsorizărilor la nivel mondial de la SAP, a declarat: "Ambele mărci au multe în comun în ceea ce privește atenția la detalii ceea  e bine pentru clienți. Scopul nostru este  de a utiliza tehnologia de la SAP și cunoștințele  profunde ale  Bayern München  în legătură cu  jocul  frumos pentru co-inova, pentru a îmbunătăți starea de  sănătatea și siguranța jucătorilor  dar și  afacerile  clubului, la fel ca orice altă afacere ".

Clubul este, de asemenea, în căutarea de software și servicii de analiză de date SAP, bazat pe in-memory, platformă de baze de date a furnizorului de Hana, pentru a îmbunătăți performanța și pentru a monitoriza starea de sănătate a personalului de joc ce aparține echipei Bayern.

Relația dintre SAP și Bayern Munchen se reia între furnizor și echipa națională germană, care a dat roade în recenta Cupă Mondială. Germania a folosit tehnologia de meci Insights, bazat pe Hana, în timpul  turneului. Șapte dintre jucătorii germani - în condițiile în care golul victoriei a fost împotriva  Argentinei - au fost de la Bayern Munchen, a amintit Wacker.

Gerhard Oswald, membru al Comitetului executiv al SAP a declarat: "Parteneriatul dintre SAP și FC Bayern Munchen este o uniune impresionantă".

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!