Statutul de Google Premier Partners este oferit de Google agențiilor de marketing în funcție de o serie de criterii printre care: creșterea performanței campaniilor clienților, gradul de retenție al acestora, diversificarea serviciilor dar și cheltuielile anuale pentru reclamele plătite.
Printre beneficiile pe care statutul de Google Premier Partner le oferă companiei Zitec se numără accesul preferențial la versiunile beta ale produselor Google specializate, serviciul avansat de suport pentru Google Ads, dar și acces la evenimente exclusiviste organizate de Google pentru partenerii Premium și clienții acestora.
În prezent, divizia de Digital Marketing acoperă trei linii de business: Media – ce cuprinde servicii precum Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok Ads, Programmatic, Media Buying local, Data & Analytics, la care se adaugă servicii non-digital precum TV, Radio sau Outdoor; Creație – servicii de SEO, Social Media, Marketing Automation, dezvoltare de conținut / Copywriting, editare grafică, web design, producție și post-producție video și Strategie – departament care va acționa în zona de consultanță de marketing și business pentru clienții actuali, dar și propuneri pentru clienții potențiali.
„Statutul de Google Premier Partner reprezintă o recunoaștere a eforturilor pe care le depunem constant pentru a oferi clienților noștri cele mai performante servicii care să le faciliteze dezvoltarea. Datorită faptului că divizia de Digital Marketing funcționează ca o agenție de digital integrată într-o companie mare de tehnologie, Zitec, ne permite să avem o abordare complexă ce include toată paleta de servicii ce poate deservi un client: de la strategie la implementare și până la lansarea sa pe piață într-un mod foarte eficient. În plus, experiența internațională ne oferă acces în timp real la toate tehnologiile noi și reprezintă implicit un plus de ‘know-how’ pe care îl aducem în piață”, a declarat Dan Toma, Digital Marketing Director Zitec.
În ultimii trei ani, echipa de Digital Marketing a Zitec a crescut de peste trei ori, de la șase membri în 2018 la 26 în prezent.
Din portofoliul diviziei de Digital Marketing fac parte clienți din 3 țări și din industrii diverse precum farma, produse electronice, electrocasnice, fashion sau FMCG, printre care: Pfarma.ro, Arctic, Kärcher, ASE București, Orange Valley, iELM sau STMicroelectronics.